Hehe wtf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hehe wtf
Tack!Hehe wtfGrattis!
Ja jäklar. Efter att anonymt ha trålat forumet i solstolen på semestern en vecka så är jag ganska säker på vad som får bli nästa idiotköp. För en nybliven klockintresserad så känns en 116610LN som ett bra val, eller vad skulle ni proffs säga? Smaksak såklart, men alla inputs är välkomna. Om någon vill göra sig av med en likt ovan så är jag rädd att jag köper den på studs...
PS. Otroligt trevligt forum! Sällan man kommer över ett ställe med så god stämning.
/Ljungdahl
Ja jäklar. Efter att anonymt ha trålat forumet i solstolen på semestern en vecka så är jag ganska säker på vad som får bli nästa idiotköp. För en nybliven klockintresserad så känns en 116610LN som ett bra val, eller vad skulle ni proffs säga? Smaksak såklart, men alla inputs är välkomna. Om någon vill göra sig av med en likt ovan så är jag rädd att jag köper den på studs...
PS. Otroligt trevligt forum! Sällan man kommer över ett ställe med så god stämning.
/Ljungdahl
Snyggt! O tack själv
Får väl ta och visa upp min 114060 också, fram och baksida.
![]()
![]()
Får väl ta och visa upp min 114060 också, fram och baksida.
![]()
![]()
Har du kvar den gamla trasan?![]()
Blivit mkt 114060 på sista tiden. Men dammade av denna igår och insåg hur mysig den är.![]()
Har du kvar den gamla trasan?![]()
Välkommen.Ja jäklar. Efter att anonymt ha trålat forumet i solstolen på semestern en vecka så är jag ganska säker på vad som får bli nästa idiotköp. För en nybliven klockintresserad så känns en 116610LN som ett bra val, eller vad skulle ni proffs säga? Smaksak såklart, men alla inputs är välkomna. Om någon vill göra sig av med en likt ovan så är jag rädd att jag köper den på studs...
/Ljungdahl
Välkommen, kul att du funderar på Sub!Ja jäklar. Efter att anonymt ha trålat forumet i solstolen på semestern en vecka så är jag ganska säker på vad som får bli nästa idiotköp. För en nybliven klockintresserad så känns en 116610LN som ett bra val, eller vad skulle ni proffs säga? Smaksak såklart, men alla inputs är välkomna. Om någon vill göra sig av med en likt ovan så är jag rädd att jag köper den på studs...
/Ljungdahl
Behåll bådaSka byta ut min 114060 mot en 116610, klarade mig inte utan datum. Tack @Hebbe för en smidig affär
Edit: en heads up om någon vill köpa den innan den kommer ut på Köp & Sälj. Rimligt prissatt givetvis.
![]()
Klockskadad som man är så tycker man ju nästan att det verkar som en bra idéBehåll båda
Såld.Pm mig om pris och info?