• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Marcus

Cartier
Matchar klockan med Milos halsband på skogspromenaden 😊
1A31945F-76D1-445F-B057-04C7EA7E93CE.jpeg
 

Staben

KS Explorer Club
2-Faktor
Jopp.. känns lite konstigt, men de får dom. Saken har diskuterats flitigt förut, där även Nymans va inne och förklara och besvara.
Okej. Ja då var det inget nytt. Men jag fick för mig att de fanns en spärr som ad. Men tydligen inte.
Tyvärr så är det precis omöjligt att ens ställa sig på väntelistan. Sen betala 20k över list känns ju fel..
 
Okej. Ja då var det inget nytt. Men jag fick för mig att de fanns en spärr som ad. Men tydligen inte.
Tyvärr så är det precis omöjligt att ens ställa sig på väntelistan. Sen betala 20k över list känns ju fel..
Vet inte ens om en väntelista existerar med tanke på att de säger att den är full... För all evighet...

Vet fler som köpt nya Rolexklockor på Nymans och fått förtur för att de känner någon som jobbar där. Sen tröttnar de och säljer på andrahandsmarknaden 6 mån senare. Känns väldigt fel. De skulle säkert dementera det och säga att det är emot reglerna etc etc men faktum kvarstår att jag fortfarande känner en handfull människor som köpt nya klockor där de senaste två åren

Har inget emot Nymans. Tror inte detta är unikt för dem...
 
Senast ändrad:

Staben

KS Explorer Club
2-Faktor
Vet inte ens om en väntelista existerar med tanke på att de säger att den är full... För all evighet...

Vet fler som köpt nya Rolexklockor på Nymans och fått förtur för att de känner någon som jobbar där. Sen tröttnar de och säljer på andrahandsmarknaden 6 mån senare. Känns väldigt fel. De skulle säkert dementera det och säga att det är emot reglerna etc etc men faktum kvarstår att jag fortfarande känner en handfull människor som köpt nya klockor där de senaste två åren
Hmm det känns ju sådär att höra.
 
När jag köpte min 16610 listade den 50500kr men jag gav inte i närheten av det efter rabatt. 🤣
Köpte min stål/stål sub 2007 på Nymans, fanns en massa på lager. Listpris 42500 kr vilket var det jag betalade. Visste inte att man kunde pruta i sånna butiker på den tiden 🙈

Gav bort den till brorsan för några år sen. Men jag har min rutincheck varje gång jag träffar honom för att se till att han tar hand om den
 

Bilagor

  • 20090525399.jpg
    20090525399.jpg
    346.5 KB · Visningar: 44

Bonumm

Panerai
Fick ”erbjudande” om att köpa 5 st nya hulks för en miljon några veckor efter de släppes. Alla eller ingen...vet inte om det var ett vettigt pris eller ej
Jäkligt dyrt tycker jag. När de kom så toppade de väl på 200k i annonserna. Lite mängdrabatt borde du ju blivit erbjuden. De verkar ha gått ned en 30-40k sedan dess.
Står själv i "kö" och hoppas att jag får köpa en till MSRP. Skulle kanske kunna lägga 20k i premium men inte mera och innan de har gått ned så mycket så hoppas jag att jag redan har fått tilldelning.
 
Topp