• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Trema

Omega
Det håller jag med om. Varför valde de att ha vit text på nya, det känns ju inte som att det passar in.
Jag tycker den vita texten passar fint! Dessutom öppnar det upp urtavlan och gör den lite ljusare upplever jag, vilket framhäver huvudnumret - blåmetallnyanserna (kan man kalla det så??) bättre enligt min mening!

Hur som är den tidigare modellen väldigt fin också, och om det var den jag ägde och använde skulle jag säkert inte må särskilt dåligt över att den ny versionen kom med vit text. Detta upplever jag som en stor skillnad mot mitt andra intresse bilar. När en LCI kommer så brukar det göra mig djupt olycklig att jag äger en pre-LCI version och bara över en natt har utseendet på den egna bilen åldrats betydligt. Brukar oftast innebär att man upptäcker sig sitta med konfiguraton på biltillverkarens hemsida och ja, sen sker det oundvikliga....
 
Luggar...14060M, Two-liner, flat four;)
IMG_0164.jpg
 

Staben

KS Explorer Club
2-Faktor
Kanske inte rätt tråd. Men jag letar efter en sub date. Sprang över den här på blocket. Säljaren känns ok men man vet aldrig..
Vad tror experterna? Är den äkta? Kan man kolla serienumret om den är äkta och inte stulen?
6EB6D345-DF8D-4FE5-BAAC-792C000F32E1.jpeg
9DCF93C3-BC3D-4CF4-BD31-733C45344306.jpeg
9F525AA3-9715-4948-BD20-493C4773FEA0.jpeg
 
Senast ändrad:

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Kanske inte rätt tråd. Men jag letar efter en sub date. Sprang över den här på blocket. Säljaren känns ok men man vet aldrig..
Vad tror experterna? Är den äkta? Kan man kolla serienumret om den är äkta och inte stulen?
6EB6D345-DF8D-4FE5-BAAC-792C000F32E1.jpeg
9DCF93C3-BC3D-4CF4-BD31-733C45344306.jpeg
9F525AA3-9715-4948-BD20-493C4773FEA0.jpeg
Det som går att se på bilderna ser ok ut tycker jag, men det betyder kanske inte så mkt? Det kan ju vara ”lånade” bilder eller vad som helst (om de kommer från annonsen menar jag).
Som vanligt gäller rådet: Köp säljaren!
Känns det inte hundra så kommer du aldrig sluta tänka på det. Kolla här istället är mitt råd, men visst kan det gå bra ändå.
Lycka till!
 
Någon med kunskap som kan förklara varför denna varit osåld i två månader nu? Förvisso är den Inköpt från Italien men har det någon betydelse? Den har box o cert. Priset känns väl ändå okej?

 
Topp