Mkt fin! Nöjd?
So far so good
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mkt fin! Nöjd?
Bra fråga faktiskt!Det håller jag med om. Varför valde de att ha vit text på nya, det känns ju inte som att det passar in.
Jag tycker den vita texten passar fint! Dessutom öppnar det upp urtavlan och gör den lite ljusare upplever jag, vilket framhäver huvudnumret - blåmetallnyanserna (kan man kalla det så??) bättre enligt min mening!Det håller jag med om. Varför valde de att ha vit text på nya, det känns ju inte som att det passar in.
@Staafen ..vet du, den dagen de blir helguld.. då blire nog en Day Date med presidentlänk ist, så får subbarna va i stål resp halvguldKör helguld istället vännen!
Ja, de är ju helt klart bra att ha!Luggar...det är något speciellt med luggar...
Vem har denna nu?En gammal goding som dessvärre inte fick stanna, men sjukt vad fulsnygg den var
16613 Serti
Vem har denna nu?
Ok. Dra gärna ett pm om du har en gissningTror att den har vandrat runt lite sedan jag släppte den, sjukt bra klocka!
Den skulle sitta fint på dig @ANALOGUE!Ok. Dra gärna ett pm om du har en gissning
Eller hurDen skulle sitta fint på dig @ANALOGUE!
Detsamma!Hoppas att ni haft en bra afton Sub-kamrater!
Det som går att se på bilderna ser ok ut tycker jag, men det betyder kanske inte så mkt? Det kan ju vara ”lånade” bilder eller vad som helst (om de kommer från annonsen menar jag).Kanske inte rätt tråd. Men jag letar efter en sub date. Sprang över den här på blocket. Säljaren känns ok men man vet aldrig..
Vad tror experterna? Är den äkta? Kan man kolla serienumret om den är äkta och inte stulen?
Rätt dyrt?Någon med kunskap som kan förklara varför denna varit osåld i två månader nu? Förvisso är den Inköpt från Italien men har det någon betydelse? Den har box o cert. Priset känns väl ändå okej?
Nymans Ur 1851
Auktoriserade återförsäljare av klockor och smycken till några av de mest exklusiva och traditionella varumärkena i världen.nymansur.com
Beror på vem du frågar. För en vanlig köpare som inte har stor koll på andrahandsmarknaden eller vid en snabb koll på chrono24 så är inte priset superfarligtRätt dyrt?
Fullt förståeligt!Alltså. Den här har helt stoppat upp rotationen i klocklådan.
Håller med föregående talare. Tycker priset är för högt. ..och det är nog därför den fortfarande ligger därBeror på vem du frågar. För en vanlig köpare som inte har stor koll på andrahandsmarknaden eller vid en snabb koll på chrono24 så är inte priset superfarligt
OK. Den ska tydligen vara polerad också...Håller med föregående talare. Tycker priset är för högt. ..och det är nog därför den fortfarande ligger där