Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tips sök upp högkvalitativa bilder på "unpolished" exemplar och använd som jämförelse när du kollar på en klocka.Tjena,
Jag har tänkt köpa mig min första rolex klocka, en Submariner date 16610.
Men jag är inte den bästa på att avgöra skick och liknande.
Hur polerad tycker ni att detta ex ser ut och skicket i övrigt? om det ens går att se det på dessa bilder.
Uppskattar all sorts hjälpa och input på hur ni tycker att jag ska gå tillväga med mitt första Rolexköp.
Tack så mycket på förhand!
Submariner Date 16610
FULL SET 2003 - 92 485 kr
Jag är lite sugen på den där med men vägrar betala över list.126610LV
Ruskigt läcker när den matchas väl126610LV
läder på modern dykare är ungefär som rocka foppatofflor till en bespoke kostym. Gör det inteÄr det någon som lyckats få till en matchning med Sub på läder (under en längre period) och faktiskt uppskattat detta i nivå med länk?
Såg ett par i Seadweller tråden, men inte noterat något långvarigt i denna.
(Är mycket väl medveten om hur fantastisk länken är och hur väl vi samtliga uppskattar den)
Trevlig söndag!
Riktigt fin, men en hägring på horisontenInstämmer, en riktig vinnare
Vackert!God morgon säger 16610 88a
Grattis gubben!Sådärja, exakt två år och 30-40 klockor senare är jag tillbaka på exakt samma ställe:
How it started:
How its going:
Dålig fantasi? Jag? Kanske
Fullt rimligt och förståeligt. Hög igenkänningsfaktor! Jag kommer alltid tillbaka till submariner...Sådärja, exakt två år och 30-40 klockor senare är jag tillbaka på exakt samma ställe:
How it started:
How its going:
Äääääh, vem kan klandra digSådärja, exakt två år och 30-40 klockor senare är jag tillbaka på exakt samma ställe:
How it started:
How its going:
Grattis!Äntligen fått min drömklocka
Tackar Har verkligen varit en villhöver klockaGrattis!
Förstår varförSådärja, exakt två år och 30-40 klockor senare är jag tillbaka på exakt samma ställe:
How it started:
How its going:
Kör på läder vettja!Har en liten formsvacka med suben. Kanske dags att testa den på Nato?
Du kan ju inte ha en formsvacka redan? Lägg ut den på köp/sälj direkt istället.Har en liten formsvacka med suben. Kanske dags att testa den på Nato?
Men nej! Så illa är det inte Vadå, vill du köpa en till?Du kan ju inte ha en formsvacka redan? Lägg ut den på köp/sälj direkt istället.
Nej, just nu får det räcka med en.Men nej! Så illa är det inte Vadå, vill du köpa en till?