• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Favvo-dinkan med favvo-väskan ☺️
05AF76B9-61F1-4370-9210-AB2F67930B17.jpeg
Både och klocka och väska ser fantastiskt fina ut! Du får gärna visa hela väskan, skulle va kul och se om det är en keepall modell eller mer åt mjuk portfölj... fina (herr)väskor är ytterligare ett av mina (dyra) intressen! :)

Hejsan!
Har äntligen fått tag i min 114060 och nu är jag sugen på att sätta den på ett svart gummiband. Någon som vet vilka som passar bäst och vart man får tag på dem :)

Hejsan!
Har äntligen fått tag i min 114060 och nu är jag sugen på att sätta den på ett svart gummiband. Någon som vet vilka som passar bäst och vart man får tag på dem :)

Har inte provat själv, men om jag skulle göra så hade jag valt mellan Rubber B och Everest, förmodligen Rubber B då jag läst mest positivt om dom.

Länkar:
Strap for Rolex Submariner Ceramic | Rubber B
Rolex Submariner Ceramic No-Date Watch Rubber Bands & Accessories - Everest Horology Products (everestbands.com)

Hejsan!
Ett tips innan du slår till på ett dyrt Rubber B eller Everest kan vara att prova först med ett no name-gummi för någon hundralapp för att se om du över huvud taget gillar det. Skillnaden på kvalité är troligtvis relativt stor men det ger dig ett hum åtminstone. Tror jag köpte mitt för 300 eller nåt sånt. Hade på det i någon vecka och tyckte det såg rätt bra ut och var skönt men efter att länken åkte på igen har gummit legat orört.
FEDBD00D-E48D-4E10-8D71-675B709DA9F3.jpeg

Ett tips innan du slår till på ett dyrt Rubber B eller Everest kan vara att prova först med ett no name-gummi för någon hundralapp för att se om du över huvud taget gillar det. Skillnaden på kvalité är troligtvis relativt stor men det ger dig ett hum åtminstone. Tror jag köpte mitt för 300 eller nåt sånt. Hade på det i någon vecka och tyckte det såg rätt bra ut och var skönt men efter att länken åkte på igen har gummit legat orört.
FEDBD00D-E48D-4E10-8D71-675B709DA9F3.jpeg
Håller med tull 100% ..köpte ett everest, skönt å rätt snyggt. Men tröttna efter 1 vecka. När länken va på igen så blev jag lugn ☺️

Tillbaka
Topp