Tack snällt!Grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack snällt!Grattis!
Mk5 är för oss coola killarRätt så nöjd med tillskottet måste jag säga
Från 1993 och ingen kronometer?Bytte från sunkigt Nato med buLLens päls på!
Till ett oanvänt Tropic!
Klockan i sig är från 1993.
…som när din råkade hamna på Köp & Sälj?Mk5 är för oss coola killar
Stort grattis. Den där kommer du aldrig ångra.
Tack själv för att du tog dig tiden att besvara mina frågor och hjälpt mig på traven! Uppskattas verkligen!Mk5 är för oss coola killar
Stort grattis. Den där kommer du aldrig ångra.
+1…som när din råkade hamna på Köp & Sälj?
(Jag röstar ta bort och behåll)
1993 er vel 14 år innan 14060 fikk kronometer på tavlanFrån 1993 och ingen kronometer?
Ja jag vet. Jag tänker att den får ligga obumpad och sjunka ner bland mängden av gamla annonser där ingen hittar den.…som när din råkade hamna på Köp & Sälj?
(Jag röstar ta bort och behåll)
...lite som ett förlist skepp lastat med guld som sjunkit till botten...Ja jag vet. Jag tänker att den får ligga obumpad och sjunka ner bland mängden av gamla annonser där ingen hittar den.
Galet. Snacka om att man omvärderar att köpa dem idag för de nuvarande priserna....Jag köpte en blnr 2015 för 54k
Men så är det med tex bilar,båtar mm.Galet. Snacka om att man omvärderar att köpa dem idag för de nuvarande priserna....
Hade personligen svängt förbi deras butik i sthlm och tittat på klockorna irl om möjligt för att bedöma skicket. Bilder är ju en sak..Har en vän som antagligen tänkt slå till på en 116610. Är själv ingen stor sub-fantast så har inte koll på vilket av dessa två alternativ som är att föredra - tar gärna emot input! Alternativ 1 (länk) eller Alternativ 2 (länk)?
Jo det är olika klockor på bilderna ☺Hade personligen svängt förbi deras butik i sthlm och tittat på klockorna irl om möjligt. Bilderna är förmodligen inte tagna på respektive klocka utan används för samtliga subs de annonserar. Därav svårt att avgöra skicket.
Jo, verkligen. Det kommer göras, tänkte bara kolla om det fanns något uppenbart bättre alternativ av de två (utifrån bilderna).Hade personligen svängt förbi deras butik i sthlm och tittat på klockorna irl om möjligt för att bedöma skicket. Bilder är ju en sak..
Den från 2018 har ju mer garanti kvar samt något fetare typsnitt i loggan och texten ”Submariner” på tavlan. I övrigt är de identiska.Jo, verkligen. Det kommer göras, tänkte bara kolla om det fanns något uppenbart bättre alternativ av de två (utifrån bilderna).
Talar du om mig nu?55 år gammal och ändå så modern.
Haha, exakt!Talar du om mig nu?
Och med bästa modellen !Får äntligen vara med i den här tråden
Tack! Ja jag är så jäkla nöjd!Och med bästa modellen !
Grattis
Tjusigt! Har du någon bild på hur den såg ut före poleringen?Hämtat ut sub 114060 från service, mycket nöjd med resultatet av poleringen
Tjusigt! Har du någon bild på hur den såg ut före poleringen?