Förmodligen inte direkt efter släpp men minimum -20 efter några månader.Men man kunde väl få den med ca 20% off va..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förmodligen inte direkt efter släpp men minimum -20 efter några månader.Men man kunde väl få den med ca 20% off va..?
Finns det något du inte har koll på?2008- 227,300:-
Finns det något du inte har koll på?
Du har möjligtvis inte koll på vad en 16570 listade runt samma årtal?Är nog en hel del jag har sämre koll på
45,200:-Du har möjligtvis inte koll på vad en 16570 listade runt samma årtal?
Till salu? Skicka pm
Finns en 114060 til salu på k&sTill salu? Skicka pm
Nää, men kika på den som @Ukjent tipsade om. Ser ut att vara i bra skick.Till salu? Skicka pm
Stort tack!45,200:-
Har man siktet på att köpa en sub men väljer något annat märke som har likvärdiga klockor till en billigare peng så kommer förmodligen suget efter en sub fortfarande finnas. Been there done thatRJ's 7 Rolex Submariner Killers For Under 5K
Tired of the Rolex Submariner? ✓ Here are 7 Rolex Submariner killers for you to consider ✓ Ideal for budgets of around €5,000/$6,000 ✓www.fratellowatches.com
Sorry! Passa på att sälja nu innan prisraset börjar.
Varit på service?
Så sant.Har man siktet på att köpa en sub men väljer något annat märke som har likvärdiga klockor till en billigare peng så kommer förmodligen suget efter en sub fortfarande finnas. Been there done that
Ah, så jäkla träligt när de är på vift....Snarare på vift, det är en -19
Grattis!Rätt så nöjd med tillskottet måste jag säga
Brukar inte all plast tas bort när man plockar ut klockan?Tillfälle!? Ska de va ett bra elle dåligt tillfälle? 200 brak för en beggad stålsub
Kanske inte hängt med.. men kändes inte som en superdeal i mina ögon.
Löjligt pris...svart eller grön ...Rolex klart överhettat även om jag diggar moderna subc...Tillfälle!? Ska de va ett bra elle dåligt tillfälle? 200 brak för en beggad stålsub
Kanske inte hängt med.. men kändes inte som en superdeal i mina ögon.
Helt klart najs diggar dom även jag.Löjligt pris...svart eller grön ...Rolex klart överhettat även om jag diggar moderna subc...
Tulpanlök?
Jag köpte en blnr 2015 för 54kHelt klart najs diggar dom även jag.
Försökt sälja min Hulk 2017 här på KS för 79k ..de va omöjligt