Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kermit är ju så mycket bättre än Hulk som jag personligen tycker är ganska ful.Har ingen Hulk så min gamla Kermit får duga.
Tog en bild på min nos 14060M när jag ändå är i farten.
Har ägt båda men sålde Hulken. Skulle gärna ha en Hulk i samlingen igen men nu är priserna för höga.Kermit är ju så mycket bättre än Hulk som jag personligen tycker är ganska ful.
Bra val att behålla din Kermit.Har ägt båda men sålde Hulken. Skulle gärna ha en Hulk i samlingen igen men nu är priserna för höga.
Tack, stämmer, kollade förra Kaplans kvalitet och det är mycket riktigt samma klocka som såldes där för 130k + provision (156k). Verkar inte som köparen är nöjd med den efter att ha ägt den i knappt ett halvår då den är med på kommande kvalitetsauktion. Tråkigt att insertet inte är i bra skick, så vid närmare eftertanke så är den inget för mig...Det är samma som såldes på förra kvalitetsauktionen.
Kontrar med denna
Tog bilden för längesedan, lika skön än idag
Har bara haft Hulk men klämt en del på kermit som finns i bekantskapskretsen. Kermit med 6-siffrig länk och keramiskt insert (dvs 5-siffrig boett) drömmer jag bota drömmar om.Kermit är ju så mycket bättre än Hulk som jag personligen tycker är ganska ful.
Nä, Sub Date!En vanlig Sub!
Ja men den är svart menar jag.Nä, Sub Date!
Haha, förstod det!Ja men den är svart menar jag.
2008- 227,300:-Nån som kommer ihåg vad nypriset på smurfen var när den kom?
Men man kunde väl få den med ca 20% off va..?2008- 227,300:-