• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

IMG_1275.JPG

Kanske snart på en köp och säljsida nära dig....
Tandläkarjävel!!!:banghead:

Det är en blandning mellan andras åsikter (flickvän som säger att 114060 är mycket snyggare) och separationsångest eftersom det är min första "riktiga" klocka.

Svårt det där. Jag har precis införskaffat en 5167 och den är grym :) Min sambo var inte så positiv innan, men när hon såg den i verkligheten så tyckte hon det var den snyggaste klocka jag ägt. Om inte sub:en har allt för stort sentimalt värde, så kör!

Det är en blandning mellan andras åsikter (flickvän som säger att 114060 är mycket snyggare) och separationsångest eftersom det är min första "riktiga" klocka.
Flickvänner har en förmåga att använda argumentet "snyggare" när den egentliga anledningen är "billigare/förnuftigare".
Min flickvän stack till och med ut hakan och hotade med separation om jag sålde min 114060. Så då BYTTE jag bort den idag. Undrar om hon köper mitt ordmärkeri :D
@Kapten M kan bli som så att jag får sova hemma hos dig ett par dagar... Hahaha.

Flickvänner har en förmåga att använda argumentet "snyggare" när den egentliga anledningen är "billigare/förnuftigare".
Min flickvän stack till och med ut hakan och hotade med separation om jag sålde min 114060. Så då BYTTE jag bort den idag. Undrar om hon köper mitt ordmärkeri :D
@Kapten M kan bli som så att jag får sova hemma hos dig ett par dagar... Hahaha.
Hahaha smart sätt att försöka ta dig runt det!
Jag har ett gästrum ifall det skiter sig :p

Hahahaha, bästa! "Hej älskling, jag bytte till en 5167. Det var väl bra?"

Tillbaka
Topp