• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Bytt till mig denna idag. Tavlan, den tavlan.... :hungry: Så jäkla nöjd!
IMG_4036.JPG
IMG_4038.JPG
Det bytet lär du inte ångra :cigar:

Det är en blandning mellan andras åsikter (flickvän som säger att 114060 är mycket snyggare) och separationsångest eftersom det är min första "riktiga" klocka.

Riktigt Nice uppgradering, men steget är ju ganska stort.. så jag hade hellre väntat och sen köpt en PP också! Har ångrat mig måååånga gånger att jag sålde min första Rolex (som jag fick snorbilligt om man ser till dagens värde) sentimentalvärdet går inte att råda bot på.. men nya klockor kan man alltid hitta! :)

Smått avis måste jag säga.. Står på väntelistan hos bergströms i malmö ;)
Hur länge fick du vänta på din?

Jag är glad att jag äntligen ska få hämta ut den. Jag har suktat efter en i närmare 2.5 år nu, varit nära på att köpa begagnade fler än 4 gånger under de åren. Fegatur varje gång.
Hade ett pris på en för 53k, jätte fin. Jag hoppade av den dealen dum som jag är.
Men nu måste jag bara komma hem så jag kan äntligen få hämta ut den...
Väntat i 3.5 månad. Fick gå före i kön p.g.a återkommande kund och fick faktiskt dagen som jag ställde mig i kön erbjudande om att köpa en på stående fot som dom precis hade fått in. Men livet var rätt kaos då så jag valde att ställa mig i kön och hugga nästa som kom in.

Kass bild, men sprillans ny!

Edit, hur får man bilderna inlagda direkt i browsern?

Bilagor

• IMG_0335.JPG
    IMG_0335.JPG
    159.8 KB · Visningar: 84
Tillbaka
Topp