Hur tänker ni kring Date vs no date? Från ett OWG perspektiv
Det är praktiskt med datum men den är så ofantligt mycket snyggare utan. Har haft 114060 tre gånger men aldrig ens övervägt med datum.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur tänker ni kring Date vs no date? Från ett OWG perspektiv
Jag la precis ut min 114060 för att byta mot en med datum. Tycker utan är mycket snyggare men datum är praktiskt. Får se vad som händer, hur som helst så e båda grymma.Hur tänker ni kring Date vs no date? Från ett OWG perspektiv
Det finns inga rätt eller fel här, kör på vad du själv gillar. Personligen är 14060m min favorit.Hur tänker ni kring Date vs no date? Från ett OWG perspektiv
Vanesak men hellre datum som owg, många gånger jag sneglade på BB58 och glömde att den inte hade datum. Om det är estetiken man är ute efter kan man ta bort bubblan.Hur tänker ni kring Date vs no date? Från ett OWG perspektiv
Du har inte sekundvisaren också? Svårt att avgöra skick på tavlan, på vilket sätt är den risig? Är den acceptabelt risig kan den vara värd ett par tusen.Hej och ursäkta för lite OT men hittade detta undanstoppat i mina gömmor , fick dem av en arbetskamrat för många år sedan. Tavlan är i rätt risigt skick men visarna ser fina ut. Tänkte bara höra med er om ni har någon uppfattning om det finns en andrahandsmarknad för sånt här grejor eller är det bara ”skräp”?
Grattis! Fantastisk klockaGot the call! Den känns helt helt perfekt. Känns som den utan tvekan kan bli min enda klocka.
Grattis! Den eviga frågan: hur lång tid fick du vänta?Got the call! Den känns helt helt perfekt. Känns som den utan tvekan kan bli min enda klocka.
Got the call! Den känns helt helt perfekt. Känns som den utan tvekan kan bli min enda klocka.
GrattisGot the call! Den känns helt helt perfekt. Känns som den utan tvekan kan bli min enda klocka.
Tack för svar , tyvärr ingen sekundvisare med. Tavlan har två skador omkring kl 6 och 11, sedan är det lite lättare repor överallt.Du har inte sekundvisaren också? Svårt att avgöra skick på tavlan, på vilket sätt är den risig? Är den acceptabelt risig kan den vara värd ett par tusen.
Grattis! Den eviga frågan: hur lång tid fick du vänta?
Gick från en Exp 1 till denna och får erkänna att jag blev tveksam på hur stor den kändes. Exp 1 ligger helt perfekt på handen så var orolig för storleks differansen men man får väl inse att det är helt olika typer av klockor.Gratulerar! Sitter perfekt!
Jag våndas över den dagen jag måste skicka iväg min klocka på service. 10-11 veckor utan klockan.... Fy fan!Nyss hemkommen från en total genomgång. 11 veckor men det var det värt.