• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

C19F0124-5FBD-46E0-8D76-981FCE6899DC.jpeg
Tråkig säger vissa, perfekt säger jag👌
Finns ju inget tråkigt med en Sub. Så jädra perfekt att jag blev en OWG när jag köpte en.

Hur menar du? Kan du köpa den hos AD så är det väl win-win?
Jag tänker att oavsett marknadspris och tillgänglighet hos AD så lär prisskillnaden alltid vara i runda slänger 10-20’ mellan dessa två, om vi säger en 11-serie från 2020 och en 12-serie från 2021. Småpengar i sammanhanget om man ska ha klockan i många många år.

Går ju inte släppa iväg ett ex handplockat av modekungen😀.
Haha... Den där valdes helt klart med omsorg. Sel, lugghål, full-set med ett bra case, om jag inte minns fel.

Jag har ett riktigt bra minne när den där satt på handleden. Det var i Jämtland, i Bodsjön, nära Bräcke och dagarna innan den gick vidare till dig. Med subben på handleden tog jag hem den finaste öringen som jag någonsin har landat. Bra dag; sjön låg som en spegel.

Haha... Den där valdes helt klart med omsorg. Sel, lugghål, full-set med ett bra case, om jag inte minns fel.

Jag har ett riktigt bra minne när den där satt på handleden. Det var i Jämtland, i Bodsjön, nära Bräcke och dagarna innan den gick vidare till dig. Med subben på handleden tog jag hem den finaste öringen som jag någonsin har landat. Bra dag; sjön låg som en spegel.
Nästan som man själv blir sugen på den Subben :D

Underbart, ska lägga till det i min storytelling när den någon gång i framtiden vandrar vidare till sonen.

Tillbaka
Topp