Grattis!!!Äntligen kom samtalet från AD.
Ovant med grönt men tror det kommer bli bra
Hur lång tid väntade du på samtalet..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!!!Äntligen kom samtalet från AD.
Ovant med grönt men tror det kommer bli bra
Tack. Alldeles för länge 21 månader nånting.Grattis!!!
Hur lång tid väntade du på samtalet..?
TackÄntligen kom samtalet från AD.
åhhh vad den är bra! Mer bilder! (och grattis )
Gud. Kanske man borde slå till på en Hulk nu när priserna börjar bli vettigare igen..Tack
Inte hunnit knäppa nåt med riktig kamera ännu.
Tycker gröna nyansen blir lite fel med iphones kamera.
Här kommer dock en till.
Det är dock ingen hulk på bilden även om man kan tro detGud. Kanske man borde slå till på en Hulk nu när priserna börjar bli vettigare igen..
Medveten Äger en vanlig sub så om jag ska gå grönt skall jag gå groteskt gröntPm
Det är dock ingen hulk på bilden även om man kan tro det
Snyggt! Grattis igen!Kändes helknasig som Rolex Fanboy att inte ha en Sub från 12-serien...
Plockade således ut denna igår. Fattar grejen med smalare bandhorn. Claspen kan dock uppfattas som lite stor
återskaffade mig en nyligen, inget jag ångrar!Medveten Äger en vanlig sub så om jag ska gå grönt skall jag gå groteskt grönt
2023 er 70-årsjubileet til Submariner (1953) - så kanskje du får rett.Magi!
En dag hoppas jag verkligen att den kommer i denna kombo
Då får jag hoppas ingenstans man kan skicka in förslag på utseendet till dem2023 er 70-årsjubileet til Submariner (1953) - så kanskje du får rett.
Ikke lett, nei. Se siste spørsmål og svar i Rolex FAQ: https://www.rolex.com/watch-care-and-service/faq.htmlDå får jag hoppas ingenstans man kan skicka in förslag på utseendet till dem
Varför skulle de vara orimligt ?Hur orimiligt är det att äga en svart sub och sedan skaffa en hulk?
Vart köpte du bandet?
5513 med sommarbandet på.
Här på köp och sälj. Minns inte av vem eller när men minns att det var ruggigt billigt. Typ 40krVart köpte du bandet?
Samma klocka - olika färger. Mer om man vill ha en bredare kollektion och inte kan lägga miljoner på klockor. Just nu har jag En Exp 1, Cartier Tank och en Sub - så färg måste in men samtidigt så saknar jag en kronograf och dylikt. Samtidigt som suget för en hulk finns därVarför skulle de vara orimligt ?
Kändes helknasig som Rolex Fanboy att inte ha en Sub från 12-serien...
Plockade således ut denna igår. Fattar grejen med smalare bandhorn. Claspen kan dock uppfattas som lite stor
Tror det är bandet han köpte utav mig. Har för mig det är inköpt på singularstraps för något år sedan när de hade ”perlon” i sortimentet.Vart köpte du bandet?
Två klockor trumfar alltid enHar jag missat detta i min egen köpförvirring ?
Grattis, ser bra ut!
Här på köp och sälj. Minns inte av vem eller när men minns att det var ruggigt billigt. Typ 40kr
Tack för svar! jäkligt snyggtÄnnu en dag med deskdiving… Kan dock inte klaga när man ser vädret utomhus.
Någon som har tips på en Sub (Tudor eller Rolex) från 1986? ”Villhöver” en årsklocka
Tror det är bandet han köpte utav mig. Har för mig det är inköpt på singularstraps för något år sedan när de hade ”perlon” i sortimentet.