Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så ovan har vi en 2007 med och en 2007 utan RRR. Funderade häromdagen när det blev RRR då jag gärna vill ha det. Nu fick jag svaretanno 2007
Min är en z-serie och beroende på var man tittar så ska det innebära 2006-2007 och även 2008?!?Så ovan har vi en 2007 med och en 2007 utan RRR. Funderade häromdagen när det blev RRR då jag gärna vill ha det. Nu fick jag svaret
MKVI iof men troligtvis billigtVar det inte billigt för röd suben som klubbades för 135 på Bukowskis?
Min LV är en tidig z-serie utan RRR. De flesta modeller fick RRR i mitten på z-serien, men vissa modeller fick den tidigare, t.ex Turn-O-Graph 116*** som fick RRR redan när den introducerades 2004. Sea-Dweller 16600 och GMT-Master 16710 tillverkades till 2008 men fick aldrig RRR.Så ovan har vi en 2007 med och en 2007 utan RRR. Funderade häromdagen när det blev RRR då jag gärna vill ha det. Nu fick jag svaret
Härligt! Första klockan eller köphistorik?Efter 9 månader kom Äntligen samtalet
2 Rolex klockor innanHärligt! Första klockan eller köphistorik?
På pappret och ofta på bild tycker jag gammelsmurfen och och hulken är bättre än de nya men i verkligheten och på armen skulle jag välja de nya 11/10. De är mer gjorda för att användas på något sätt imo
Den på Kaplans ser ut att bli desto dyrare. 180 just nu.Var det inte billigt för röd suben som klubbades för 135 på Bukowskis?
Den på Kaplans är en meter first, dem brukar vara dyrare.Den på Kaplans ser ut att bli desto dyrare. 180 just nu.
Hehe ja det ser så ut men jag upplevde den oftare som ganska blingig när jag hade den. Typ såhär:116610LV er jo to 2 klokker i 1.
Tack - kul att se dessa bredvid varandra, då jag drömmer om att ha en Smurf och en Hulk. Men är för snål, så kommer aldrig bli av. Fan.
Det er et fantastisk bling. Tre klokker i 1 klokke da.Hehe ja det ser så ut men jag upplevde den oftare som ganska blinget när jag hade den. Typ såhär:
Tack - kul att se dessa bredvid varandra, då jag drömmer om att ha en Smurf och en Hulk. Men är för snål, så kommer aldrig bli av. Fan.
Haha ja nu när du säger det så!Det er et fantastisk bling. Tre klokker i 1 klokke da.