Tackar. Var däromkring jag tänkte mig.Jag servade en 16570 i höstas hos AD. Det gick på ca 9500:- tror det kan vara en hyfsad indikation även ifall det säkert skiljer sig lite.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar. Var däromkring jag tänkte mig.Jag servade en 16570 i höstas hos AD. Det gick på ca 9500:- tror det kan vara en hyfsad indikation även ifall det säkert skiljer sig lite.
Min 16610 servades i mars, 8050:-Tja. Någon här inne som servat en 16610 nyligen och har koll på pris?
Vart det hos AD?Min 16610 servades i mars, 8050:-
Ja, hos RobVart det hos AD?
runt 11k hos AD för en 14060, om jag minns rätt har de höjtTja. Någon här inne som servat en 16610 nyligen och har koll på pris?
Har du någon aning om när höjningen skedde?runt 11k hos AD för en 14060, om jag minns rätt har de höjt
Kan inte svära på detta och när det isf skedde men en bekant sa att han fick offert på det. Man får fråga sig om det är värt att gå till AD med grejer från 90-talet med de prisernaHar du någon aning om när höjningen skedde?
Fin! men ser inte ut att ha fått mycket kärlek genom åren
Nu snackar vi klass!!
Den gör sig rätt bra i helguld
Har inte tänkt på att guldvarianten har polerade center links.
Den gör sig rätt bra i helguld
Jodå! tror t.o.m. man kan repa de polerade länkarna med en KashmirtröjaHar inte tänkt på att guldvarianten har polerade center links.
Ja alltså, jag borde fattat då två-ton har polerade center links.Jodå! tror t.o.m. man kan repa de polerade länkarna med en Kashmirtröja
Verkligen, repor av tröjan ger karraktärJodå! tror t.o.m. man kan repa de polerade länkarna med en Kashmirtröja
Bra där ångrar jag inte knep den 2010
Att klockan kommer med plast är väldigt sällan. Angående handtags så kan det variera från olika AD vet dock inte riktigt hur uret köper sina klocka men kan ju vara så att dem köpt utan.Hej KS! Första inlägget här då jag hämtade upp min 126610LN idag och är extremt nöjd! Första riktiga klockan dessutom så det har varit en upplevelse.
En liten fråga bara, jag fick inte med varken hangtags eller plast runt klockan - är detta normalt? Köpt på Uret.se och har redan mejlat dom angående detta men tänkte att jag kunde kolla med er också
Ser fram emot många år med härligt klocksnack, älskar alla klockor jag sett här hittills!
Vilken känd handlare hade du valt?Att klockan kommer med plast är väldigt sällan. Angående handtags så kan det variera från olika AD vet dock inte riktigt hur uret köper sina klocka men kan ju vara så att dem köpt utan.
Av vilken anledningen köpte du via uret istället för någon känd handlare ?
Då hänger jag med, manualen är på franska så nånstans där dom pratar franska lär ju denna klocka komma ifrån. Men då behöver jag inte vara allt för orolig då, länken hade lite plastfilm kvar på sig och den ser riktigt, riktigt clean ut!Att klockan kommer med plast är väldigt sällan. Angående handtags så kan det variera från olika AD vet dock inte riktigt hur uret köper sina klocka men kan ju vara så att dem köpt utan.
AD kan vara svårt men finns en del gråhandlare som har modellen inne, då hade du kunna klämma och känna och säkert fått med handtags bla.Då hänger jag med, manualen är på franska så nånstans där dom pratar franska lär ju denna klocka komma ifrån. Men då behöver jag inte vara allt för orolig då, länken hade lite plastfilm kvar på sig och den ser riktigt, riktigt clean ut!
Köpte via uret då jag läst lite (både här och google), att det inte är några problem att köpa därifrån men att det dock kan vara problem att gå in hos en AD och plocka på sig en submariner. Har kikat länge men bestämde mig för att det nu var dags, förra veckan bara. Kändes också lite som att jag ville komma in i gemet så att säga innan jag vågar mig in hos Rob Engström till exempel
Jo, får göra ännu lite bättre research vid nästa köp, vet redan nu några andra jag vill ha. Uret hade f.ö. riktigt dålig kundservice så kommer inte bli några fler köp där inte.AD kan vara svårt men finns en del gråhandlare som har modellen inne, då hade du kunna klämma och känna och säkert fått med handtags bla.
Oavsett så grattis till en grym klocka, du får ju se till att posta en grym bild med
Håller med. Lite olika. Bergströms brukar ta bort plasten men låter det ligga kvar på boettlocket (om man tjatar). Jag har alltid fått båda taggarna med men inte betzelskyddet vid något tillfälle. Senast saknades detta men ville inte gnälla. En Sea Dweller red för 125 nu i november - då ska man absolut inte gnälla.Att klockan kommer med plast är väldigt sällan. Angående handtags så kan det variera från olika AD vet dock inte riktigt hur uret köper sina klocka men kan ju vara så att dem köpt utan.