Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ta bådaÄr i ett dilemma just nu. Ska välja mellan en 126610LV och en 126610LN men har sjukt svårt att bestämma mig.
helsvart är klassiskt och funkar till allt, den gröna är lite mer speciell men risk att man tröttnar på den?
Vad hade ni valt? Jag har till på tisdag att bestämma mig.
Båda är från AD till listpris.
Gratulerar! Hur länge fick du vänta på mailet?All good things come to those who wait…
Äntligen kom dagen då det guldkantade mailet dök upp i inkorgen. Tror knappt att de hann öppna innan jag var där för att hämta Suben.
I ärlighetens namn så hade jag glömt bort listan så det var sjukt oväntat men samtidigt fantastiskt roligt. Så nära jubel- och klangkänsla man kan komma tror jag.
Btw, någon som är intresserad av en No Date från 2021 nu?
Ha en fortsatt fin dag allihop, det ska iaf jag.
/B
Gratulerar! Hur länge fick du vänta på mailet?
Grattis! Ser fram emot en wristshot i härligt ljus!Det blev den gröna, och jag är mycket nöjd!
Rätt val! Har haft 5-siffriga, 6-siffriga, med och utan datum och även hulken. Alla har lämnat inom några veckor. 126610LV är den i särklass bästa jag haft. Älskar den. Tillräckligt ”tråkig” för att funka till allt, överallt, men ändå med något litet som sticker ut så man inte tröttnar. 10PDet blev den gröna, och jag är mycket mycket nöjd!
Grattis! Heeeelt rätt beslutDet blev den gröna, och jag är mycket mycket nöjd!
Föredrar den gamla.Fick titta på båda varianterna igår så här kommer fler jämförande bilder till tråden. Kan tillägga att det faktiskt är ganska stor skillnad IRL, mer än på mina bilder. Den nya är mycket ”gulare” i tonen medan den gamla är mer ”blå”. Jag tycker den gamla ser lite sportigare ut och föredrar den:
Gamla:
Nya: