Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt14060M på Artem
Är det bara bilden/vinkeln som gör att dimensionerna inte stämmer?Double up
Lätt 6-siffrig för min delDubbel i sub. Kan inte bestämma mig vilken som är bäst.. fem- eller sex-siffrig?
Lätt 5-siffrigt för mig, alla dagar i veckan!Dubbel i sub. Kan inte bestämma mig vilken som är bäst.. fem- eller sex-siffrig?
...og to ganger på Søndagene.Lätt 5-siffrigt för mig, alla dagar i veckan!
Precis!...og to ganger på Søndagene.
Praktikalitet -> 6-siffrig.Dubbel i sub. Kan inte bestämma mig vilken som är bäst.. fem- eller sex-siffrig?
Tycker den där bilden verkligen visar hur mycket bättre design 5-siffriga har.Dubbel i sub. Kan inte bestämma mig vilken som är bäst.. fem- eller sex-siffrig?
5-siffriga ser helt klart bäst ut tycker jagDubbel i sub. Kan inte bestämma mig vilken som är bäst.. fem- eller sex-siffrig?
Ja på den bilden den 5-siffriga.Jag säger som flera av föregående personer: 5-siffrig är bäst! Jag tycker maxi caset ser och känns så klumpigt!
De 6-siffriga är ju så klart en bättre klocka och jag tycker glidelocket är den absolut största förbättringen. Jag har sagt det förut och säger det igen. Det är lite som att jämföra en ny Porsche 911 mot än äldre 911. Visst den nya är snabbare osv men den saknar charmen som en äldre 911 har. Jag har en 5513, en 16610LN och jag har haft en 114060. Anledningen till att jag sålde min 114060 var att jag helt enkelt gillar 5-siffriga merJa på den bilden den 5-siffriga.
Men hade varit roligt att jämföra båda på länk
Ja det får vi ju verkligen hoppasÄr det bara bilden/vinkeln som gör att dimensionerna inte stämmer?
Jag kan bara hålla med. Liknelsen med Porsche är bra!De 6-siffriga är ju så klart en bättre klocka och jag tycker glidelocket är den absolut största förbättringen. Jag har sagt det förut och säger det igen. Det är lite som att jämföra en ny Porsche 911 mot än äldre 911. Visst den nya är snabbare osv men den saknar charmen som en äldre 911 har. Jag har en 5513, en 16610LN och jag har haft en 114060. Anledningen till att jag sålde min 114060 var att jag helt enkelt gillar 5-siffriga mer
Exaxt. Det var det jag menadeJa det får vi ju verkligen hoppas
Har ju en lutning på armen samt jag tar kortet lite snett.
Det bästa med 124060 är gångreserven. Jag tycker 114060 ligger bättre på handleden.124060 är bäst för mig
Alla är bra, man kan inte välja fel… men för mig, 41mm är bättre än 40mm, jag gillar den nya bracelet och glidelock, och cerachrome bezel, och AV, och maxi dial, och chromalight… så många förbättringar
Prova alla och välja vilken passar dig bäst
Är gångreserven det bästa? på en time only -klocka.Det bästa med 124060 är gångreserven. Jag tycker 114060 ligger bättre på handleden.
Är gångreserven det bästa? på en time only -klockaDet bästa med 124060 är gångreserven. Jag tycker 114060 ligger bättre på handleden.
Det var det som var skämtet ursäkta min ironi.Är gångreserven det bästa? på en time only -klocka
114060 är också jättebra… skulle ha köpt den om jag hade inte fåt köpa en 124060 från AD…Det bästa med 124060 är gångreserven. Jag tycker 114060 ligger bättre på handleden.