• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Jag har en förmåga att frekvent byta klockor i jakt på den där ”känslan”. Men just Sub och framförallt LV landar det helt rätt i mig.
IMG_1608.jpeg
Det är en ständig jakt. Slutar den någonsin?😅
 

Torshalla

Omega
Älskar Cypern, de tre senaste resorna har vi varit där. Men i år blev det Grann Canaria. Gjorde ett försök hos AD där. Utan framgång kan jag säga🙂
Grand Canaria är också bra :) vi har varit där några gånger också
Har inte kollat AD på Cypern, kan tänka att de har för många folk som kollar haha
Ska till USA i April, och beroende på hur marknaden och sek mår då, kan det vara intressant… men jag tror inte att de blir framgång heller haha
 

Jglgbg

Cartier
Frågan har säkert ställts många gånger men jag är lat så jag frågar igen. Kan man köpa en ny länk till en Sub 16610 hos AD och vad kostar de på ett ungefär i så fall? Och tar de den gamla länken då eller kan man sälja den vidare själv? Har en från 2003 i fint skick utan större stretch men skulle vilja ha en helt tight länk till en så pass dyr klocka..😊
 

jamesfranco

Audemars
Friends Of KS
Frågan har säkert ställts många gånger men jag är lat så jag frågar igen. Kan man köpa en ny länk till en Sub 16610 hos AD och vad kostar de på ett ungefär i så fall? Och tar de den gamla länken då eller kan man sälja den vidare själv? Har en från 2003 i fint skick utan större stretch men skulle vilja ha en helt tight länk till en så pass dyr klocka..😊
@SWC kan säkert hjälpa dig med pris på länk
 
Topp