Norrfälls
Basic
Det är en ständig jakt. Slutar den någonsin?Jag har en förmåga att frekvent byta klockor i jakt på den där ”känslan”. Men just Sub och framförallt LV landar det helt rätt i mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är en ständig jakt. Slutar den någonsin?Jag har en förmåga att frekvent byta klockor i jakt på den där ”känslan”. Men just Sub och framförallt LV landar det helt rätt i mig.
Det verkar inte så…tror dock det varje gång! Denna gång blir det annorlunda osv.Det är en ständig jakt. Slutar den någonsin?
Eller kanske en av varje?Vilken sub är bäst är förstås helt subjektivt, men 114060 med sin robusthet har en viss charm, även om jag ibland funderar på att byta till en 5 siffrig.
Nu så! Better late than never! Lite väl dammig ser jag nu!Är denna kvar? @Notorious Niklas
Önskemål om fler poster
Oj vad bra den är!! Du börjar inte bli lite rastlös?Nu så! Better late than never! Lite väl dammig ser jag nu!
16618, -88
Grym klocka!
Tack, semester på Cypern ett par veckor sen… kan rekommenderaGrym klocka!
Fin bild
Älskar Cypern, de tre senaste resorna har vi varit där. Men i år blev det Grann Canaria. Gjorde ett försök hos AD där. Utan framgång kan jag sägaTack, semester på Cypern ett par veckor sen… kan rekommendera
Grand Canaria är också bra vi har varit där några gånger ocksåÄlskar Cypern, de tre senaste resorna har vi varit där. Men i år blev det Grann Canaria. Gjorde ett försök hos AD där. Utan framgång kan jag säga
Gammalt är bäst! Hoppas jag någon dag vågar ta steget fullt ut.Balanserar upp tråden med lite gammalt…
1680
1976
Fantastisk!Balanserar upp tråden med lite gammalt…
1680
1976
Hur länge har du väntat? Vilken AD? Mvh en som går i köptankarMagiskt att se all inspo, i väntan på sin första Rolex. Kommer man kunna hålla sig tills ad ringer eller kommer man hinna köpa en beg innan?
Hoppla, svenska Royalwatches är inte blyga på Kermit. Förvisso NOS, men vad tusan tror dom?
@SWC kan säkert hjälpa dig med pris på länkFrågan har säkert ställts många gånger men jag är lat så jag frågar igen. Kan man köpa en ny länk till en Sub 16610 hos AD och vad kostar de på ett ungefär i så fall? Och tar de den gamla länken då eller kan man sälja den vidare själv? Har en från 2003 i fint skick utan större stretch men skulle vilja ha en helt tight länk till en så pass dyr klocka..