Är för sällan den får bada i havet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin så det gör ont!1680 Mk V från 1971
Tack, ja den är mycket fin och jag gillar den verkligenFin så det gör ont!
Betvivlar jag inte ett dugg!Tack, ja den är mycket fin och jag gillar den verkligen
Sjukt bra!1680 Mk V från 1971
Verkligen! är det någon form av stretch i banden?Tycker verkligen nya subben sitter bra på Nato vilket är riktigt kul (lånad bild)
Det där är nog bara ett helt vanligt natobandVerkligen! är det någon form av stretch i banden?
Detta fick mig att vilja ha en också Sålde precis min 1675 för att den kändes lite ”för mycket”, så detta blir nästa köp!Jag tycker du ska skaffa dig en 5513, de är så charmiga, min från 1981:
Kuken vad snygg, vinkeln eller vad är det för färg du har?
Dessa är pre 2011?Not all inserts are created equal. Et par er lysere enn de mørkere grønne. De har fått navnet "Bertolli".
Se denne siden. Den dekker alle: https://www.watchclub.com/curated-by-the-watch-club/the-anniversary-sub-decodedDessa är pre 2011?
Så mycket karaktär.Tripple LV.