Snodde kollegans igen. 16610 är en riktigt bra ref!
Hur tycker du 16610 känns gentemot din 75090?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snodde kollegans igen. 16610 är en riktigt bra ref!
Väldigt stor skillnad. 16610 känns mycket fetare och robustare vilket kan vara positivt i vissa sammanhang. Samtidigt så saknar jag mycket av charmen i min 75090 när jag bär 16610 (typ vikt oysterlänk, tritiumtavla, lugghål osv). Helt olika klockor egentligen trots att det skiljer knappt 10 år. Ser man till prislappen så blir 75090 svårslagen för mig personligen. Hade inte kunnat se mig själv byta ut min 75090 mot en 16610.Hur tycker du 16610 känns gentemot din 75090?
Helvete va bra den gör sig med bränna, linneskjorta, badshorts och pool
Tjusig! Ser ut som en 83'a?Nollställt däcktrycket på bilen
Nästan rätt men däremot en 84:a som snart fyller 40Tjusig! Ser ut som en 83'a?
Man tackarNästan rätt men däremot en 84:a som snart fyller 40
En riktigt riktigt stilig klocka!!
16610, velar fram och tillbaks kring om man ska behålla den. Haft några månader men känner att flippsuget kommer nu...
KermitKermit eller hulk?
Frågar du mig så behövs ingen…bättre på alla sätt.Motivering?
Eller starbucks om du vill ha en "modern" klocka utan maxicasetKermit eller hulk?
Eller starbucks om du vill ha en "modern" klocka utan maxicaset
Det er når man ser slike bilder at man man minnes på hvor flott Rolex submariner egentlig er. Enkelt. Avansert. Stilrent. No fuss.