Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känner mig som en artist..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaha..Finfint! Du får oss andra att skämmas!
Jäkligt snygga bilder. Riktigt proffsigtKänner mig som en artist..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tackar. Allt som krävs är ett bra ljus och en Samsung galaxy s7 edge..Jäkligt snygga bilder. Riktigt proffsigt![]()
Och en Sub CTackar. Allt som krävs är ett bra ljus och en Samsung galaxy s7 edge..![]()
Varför bär man Rolex som byggarbetare?Bombardering av samma svarta objekt här likt DD-tråden så någon får styra upp läget..
![]()
![]()
![]()
För att man vill?Varför bär man Rolex som byggarbetare?
Varför skulle man inte?Varför bär man Rolex som byggarbetare?
Onödigt och damma den, repa den mm. men bara min personliga åsikt..Varför skulle man inte?
Härligt med någon som vågar använda klockan o inte bara beundra den på skrivbordet !Bombardering av samma svarta objekt här likt DD-tråden så någon får styra upp läget..
![]()
![]()
![]()
Varför har man en dykare när man jobbar på kontor i kostym? Retorisk fråga, för att det är nice såklartVarför bär man Rolex som byggarbetare?
repor o dings kommer oavsett...tycker det är trevligt med folk som använder klockan i det dagliga livet...speciellt en tålig klocka som subOnödigt och damma den, repa den mm. men bara min personliga åsikt..
Men på kontor skadar man inte klockan på samma sätt som på ett bygge.Varför har man en dykare när man jobbar på kontor i kostym? Retorisk fråga, för att det är nice såklart
kontorsmiljö är livsfarligt...de värsta dingsen jag gjort är när jag stöt i hurtsar, skärmväggar, dörrposter etc...Men på kontor skadar man inte klockan på samma sätt som på ett bygge.
Det stämmer, varför ska man då ha en dykare när det finns dressare. Hänger du med?Men på kontor skadar man inte klockan på samma sätt som på ett bygge.
En vild gissning är att @snoozarn är arbetsledare/platschef, har du sett någon sådan utföra något fysiskt arbete på en byggarbetsplats?Men på kontor skadar man inte klockan på samma sätt som på ett bygge.
Den klockan är riktigt nice, min fru gillar den mer än dom svartaBombardering av samma svarta objekt här likt DD-tråden så någon får styra upp läget..
![]()
![]()
![]()