Code
AKA Vincent B
Han har ju precis börjat få gå på krogen , stackarn. Måste ju öppna champagne flaskor för och imponera på brudar..Rolextråden - Bättre underhållning och mer intriger än i Housewifes of New Jersey![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Han har ju precis börjat få gå på krogen , stackarn. Måste ju öppna champagne flaskor för och imponera på brudar..Rolextråden - Bättre underhållning och mer intriger än i Housewifes of New Jersey![]()
Han har ju precis börjat få gå på krogen , stackarn. Måste ju öppna champagne flaskor för och imponera på brudar..![]()
Nä vet exakt vem jag citerat..Nu måste du ha citerat fel person...
Han gillar ju flasha och öppna champagne flaskor så bubblan flugit av..![]()
HahahaKör bara kör!!
![]()
Han har ju precis börjat få gå på krogen , stackarn. Måste ju öppna champagne flaskor för och imponera på brudar..![]()
Cool kille..Haha kung
hulk is the shitÄlskar min Hulk, i mina ögon den snyggaste Suben.![]()
Tom stjärnurmakarna brukar ha möjlighet att trycktesta. Vill du vara 100% säker borde du gå till auktoriserad handlare för Rolex eller något annat ”bättre” märke, de har utrustning och vet vad de håller på med.Ni får ursäkta en noob här, men om man har en 16800 och vill kontrollera täthet så man iaf törs duscha / simma med den? Till vem kan man vända sig
TackTom stjärnurmakarna brukar ha möjlighet att trycktesta. Vill du vara 100% säker borde du gå till auktoriserad handlare för Rolex eller något annat ”bättre” märke, de har utrustning och vet vad de håller på med.
Brukar kosta en 100lapp hos AD för ett trycktest till 10ATMNi får ursäkta en noob här, men om man har en 16800 och vill kontrollera täthet så man iaf törs duscha / simma med den? Till vem kan man vända sig
Älskar min Hulk, i mina ögon den snyggaste Suben.![]()
Nu tar vi det lite lugnt vaGrönt.
Så 2017
Nu tar vi det lite lugnt va![]()
Ja det skulle vara riktigt bra!Jag vill ha en hulk med svart vridningdet vore cool.
Ja det skulle vara riktigt bra!
Vi får hoppas på att dom lanserar något nytt, utseende mässigt och inte bara nya urverkEller smurf med svart vridning. Hoppas det kommer något nytt kul under Basel![]()
Ja verkligenVi får hoppas på att dom lanserar något nytt, utseende mässigt och inte bara nya urverk
Mr Hulk är hemmaJa verkligen
En ny superhjälte. Bjud på ett ws nu![]()