Första fejk eller?
Är du 100% på det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Första fejk eller?
Ser ut som riktigt dålig bild/filter på en 16613..Första fejk eller?
Vilken är det? Inte en 116619 iallafall..Ser ej kosher ut.
Edit. 2a på bollen.
Haha. En 16613. Tror bara det är en dålig bild i skumt ljusVilken är det? Inte en 116619 iallafall..
Ser inga fel där vid en snabb titt. Ringen är blå som den ska vara på en 16613. Svårt att se att den är tvåton bara p.g.a. ljuset på bilden. Bra att vara försiktig med att skrika fake.Inte säker men ser sjukt skum ut. Är ringen blå eller svart?
Man ser rätt tydligt på kronan att den är i guld om man drar upp ljuset på skärmen.Kan det inte vara en custom, typ som denna
https://www.chrono24.se/rolex/subma...--bezel-mens-steel-watch-16610--id7570950.htm
Ja, man ser att det är en TT även på länken tycker jag.Ser inga fel där vid en snabb titt. Ringen är blå som den ska vara på en 16613. Svårt att se att den är tvåton bara p.g.a. ljuset på bilden. Bra att vara försiktig med att skrika fake.
Det är en 16613 för bövelenFörsta fejk eller?
Såg det nu. Och ber om ursäkt ifall jag uttryckte mig fel. Men ville att alla skulle titta på den. Märkte även också nu att den var 2-tone..Det är en 16613 för bövelen
Absolut inte men dålig bild.Första fejk eller?
16613 stämmer.Haha. En 16613. Tror bara det är en dålig bild i skumt ljus
Va konstig den ser ut??? Eller ser jag fel?
Härlig vinterdag!
![]()
Vi har här fått ca 0,5 cm snö så nu är det snökaos i sydöstra SkåneYes härlig vinter dag..![]()
![]()
Update, sålde exet och köpte en ny istället - känns mycket bättre nuDra iväg ett mail till Rob och/eller Nymans om prisuppgift så får du säkert svar på dina frågor
Edit: Tyckte jag läste i paketöppningstråden om någon som fått sin klocka polerad hos Rob nyligen och var väldigt nöjd med resultatet!
Edit2:https://klocksnack.se/threads/den-stora-paketöppningstråden.23957/page-538#post-2133052 @Rolex tid är pengar kanske kan dela med sig av sin erfarenhet?![]()
Snart stryktipset kamrater. Blir no date då![]()
Och hoppas på tur. Trevlig helg på er.