• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Exilnorrlänning

Cartier
Pledge Member
2-Faktor
Sisådär, nu sitter den på armen efter trevligt bemötande av personalen på Nymans Västerås, känner mig nöjd:)
5BE0EA0C-BE7F-4D89-95AB-F524BD4E1EBD.jpeg
Härligt! :) Hur lång tid tog det att få den @Pdson ?
 

koze

Panerai
2-Faktor
Är väntetiden på 114060 lång nu, eller varför har begpriset gått upp till 60? När jag sålde min för ett par år sen så låg fick jag inte ens 50, men börjar bli sugen på att ge den en ny chans..
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Är väntetiden på 114060 lång nu, eller varför har begpriset gått upp till 60? När jag sålde min för ett par år sen så låg fick jag inte ens 50, men börjar bli sugen på att ge den en ny chans..
Tillgång o efterfrågan. Vad man köpte o sålde för tidigare är passé. För några år sedan kunde man få bra rabatter då det mesta fanns på hyllan. Även hos gråhandeln märks det då priserna gått upp samt att lev tider är längre. Betyder dock inte att väntetider är långa överallt. Jag väntade knappt 2 månader på en 114060 hos AD. 60-62 är nog där priserna ligger begagnat. Något lägre kanske beroende på skick o ålder.
 

Pdson

Omega
En fråga till er alla, jag blev inte mycket imponerad av Lumen i min 114060, det är betydligt bättre Lumen på min Seamaster och Speedy , nån mer som upplever det problemet?
En annan sak är att logon på kronan är inte linjerad med boetten ska de vara så? (på min 90tals Air-King är den exakt linjerad med boetten).
 

Jax

Cartier
En fråga till er alla, jag blev inte mycket imponerad av Lumen i min 114060, det är betydligt bättre Lumen på min Seamaster och Speedy , nån mer som upplever det problemet?
En annan sak är att logon på kronan är inte linjerad med boetten ska de vara så? (på min 90tals Air-King är den exakt linjerad med boetten).
Jag tror att expertisen här har lättare att uttala sig om du postar en bild
 
Topp