Där kom den!! Fan så jäkla bra!!Får man vara med och posta Indien här tråden nu? 024/A![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Där kom den!! Fan så jäkla bra!!Får man vara med och posta Indien här tråden nu? 024/A![]()
Såklart, svinbraFår man vara med och posta Indien här tråden nu? 024/A![]()
Fan vad bra!Får man vara med och posta Indien här tråden nu? 024/A![]()
Får man vara med och posta Indien här tråden nu? 024/A![]()
Får man vara med och posta Indien här tråden nu? 024/A![]()
Så grymt cool. Grattis!Får man vara med och posta Indien här tråden nu? 024/A![]()
Grymt, stort grattis!Får man vara med och posta Indien här tråden nu? 024/A![]()
Det är @peterc s fel alltihopa!fan vad spontant eller? Grattis
Det bjuder jag på, köper den av dig om du inte blir kompis med denDet är @peterc s fel alltihopa!
968 på ett Kostas vintage olive.
![]()
Modig kan betyda väldigt mkt känns det somvill säga modig färg på tråden.
Snyggt band, vad är det för färgDet är 100% kärlek
![]()
1305
Grym!Det är 100% kärlek
![]()
1305
Modig kan betyda väldigt mkt känns det sominget jag valde och förmodligen hade jag inte valt den, Kostas val... men jag gillar och det funkar kanon. Han kör mkt med den färgen på sina band, har nog ngt att göra med vad han anser att band från förr i tiden hade för färgen tror jag.
Tråden är klart brunare irl.
Grym!
Hade jag haft handlederna för den bara...
Det går nog bra, du ska våga bara. Sitter mer i plytet än i omkretsen kring handlederna
Mina handleder är 16 cm
Min 44:a är verkligen gränsfall.
I do, det kommer från Anatolia Straps...Riktigt bra är detSkulle säga att det är grått (möjligen något grå-blå).
Möjligtvis vet @peterc vart det kommer ifrån!?
![]()
Riktigt snyggt! Pluspoäng för spännet.671 på ett för dagen nytt canvas från @oddface , definitivt mitt basta canvas band hittills! Fan vad duktig du blivit
![]()
![]()
![]()
671 på ett för dagen nytt canvas från @oddface , definitivt mitt basta canvas band hittills! Fan vad duktig du blivit
![]()
![]()
![]()
Borde dyka upp hos dig innan helgenFörbannat vad bra! Perfekt nyans på bandet mot klockans material. Går själv och väntar på ett Cancas från den gode mannen som jag kommer slänga på min 299:a direkt.
Wiiieeee!!!!Borde dyka upp hos dig innan helgen![]()