Ja, det där känner jag mig skyldig till.Nyinkommet?! Tycker mig känna igen @Caravelle33 s moppe märke kl.15-16![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, det där känner jag mig skyldig till.Nyinkommet?! Tycker mig känna igen @Caravelle33 s moppe märke kl.15-16![]()
Aha! @skyseeker stod till tjänst och sålde denna sol kom från dig. Alltid spännande att följa stamtavlanNyinkommet?! Tycker mig känna igen @Caravelle33 s moppe märke kl.15-16![]()
Nyinkommet?! Tycker mig känna igen @Caravelle33 s moppe märke kl.15-16![]()
Okej, då är det en annan stamtavlaAha! @skyseeker stod till tjänst och sålde denna sol kom från dig. Alltid spännande att följa stamtavlan![]()
Tyckte jag läste nyss att @skyseeker var helt torsk på 1305an!?Aha! @skyseeker stod till tjänst och sålde denna sol kom från dig. Alltid spännande att följa stamtavlan![]()
Kul att veta ursprunget, det känns ju som en del klockor roterat runt runt runt här ett tag.Okej, då är det en annan stamtavlatror den där har @-RI- @Simeone @Norrland @skyseeker i nämnd ordning
@Caravelle33 s är kvar hos @Eqn, det var den jag först trodde att det var.
grattis till grym klocka![]()
Jo, det är förvisso sant. Men han hade en ersättare på lut, men får redogöra själv sen.Tyckte jag läste nyss att @skyseeker var helt torsk på 1305an!?
Fast det är vi ju fler som sagt om klockor och sen gjort tvärtom![]()
Ja jag fick ett erbjudande om en bronzo så jag kunde inte motstå frestelsenTyckte jag läste nyss att @skyseeker var helt torsk på 1305an!?
Fast det är vi ju fler som sagt om klockor och sen gjort tvärtom![]()
OkejJa jag fick ett erbjudande om en bronzo så jag kunde inte motstå frestelsenDet är för övrigt mest ditt fel efter sett alla bilder
Helt torsk på 1305an så lite nervöst o se hur bronzon känns, men ibland får man våga
Hoppas det kommer lite bilder inom en vecka eller så![]()
Spännande!Ja jag fick ett erbjudande om en bronzo så jag kunde inte motstå frestelsenDet är för övrigt mest ditt fel efter sett alla bilder
Helt torsk på 1305an så lite nervöst o se hur bronzon känns, men ibland får man våga
Grattis! Vilken Bronzo?Ja jag fick ett erbjudande om en bronzo så jag kunde inte motstå frestelsenDet är för övrigt mest ditt fel efter sett alla bilder
![]()
968. Men nu har jag “second thoughts”Grattis! Vilken Bronzo?
Det är grym!968. Men nu har jag “second thoughts”
Men men det blir säkert bra på något sätt![]()
Nu har jag läst igenom hela den här tråden, ville bara säga det.
Nu har jag läst igenom hela den här tråden, ville bara säga det.
Exakt. Vilket jag själv ganska nyligen avslutat. Tog ca 1 år att gå igenom lite drygt 2500 sidor. Men så värt det. Enda nackdelen nu är brist på kvällslektyr här på KSDen är rätt nystartad och vill du ha den fulla paneristi Sweden upplevelsen har du 2000-nånting sidor att lösa igenom
Helt klart sjukt att 47mm kan vara så smidigtBästa dykare kan jag tillstå iaf!
![]()
Helt klart sjukt att 47mm kan vara så smidigt
Den är mycket bra, och bättre! Stort grattis!Sålde min sub 114060 och inhandlade idag denna istället. Första intrycket mycket gott!
![]()
![]()
Tack så mkt!Den är mycket bra, och bättre! Stort grattis!
Grattis!Sålde min sub 114060 och inhandlade idag denna istället. Första intrycket mycket gott!
![]()
![]()