• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Submersible - låt oss tala om den!

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Okej, då är det en annan stamtavla 🤣 tror den där har @-RI- @Simeone @Norrland @skyseeker i nämnd ordning 👍 @Caravelle33 s är kvar hos @Eqn, det var den jag först trodde att det var.

grattis till grym klocka 👍
Kul att veta ursprunget, det känns ju som en del klockor roterat runt runt runt här ett tag.
Och tack! Lustigt att den känns som en annan klocka än 682:an som jag ändå hade ett bra tag och som är identisk sånär som på storleken.. Size mattera.. iaf ibland. :)
Tyckte jag läste nyss att @skyseeker var helt torsk på 1305an!?
Fast det är vi ju fler som sagt om klockor och sen gjort tvärtom 🙈
Jo, det är förvisso sant. Men han hade en ersättare på lut, men får redogöra själv sen.

Sen har jag också mer än en gång lovprisat en klocka för att i nästa stund göra en helvändning och flippa densamma. Kanske för att en sån utfästelse får en att verkligen fundera på om det verkligen är helt sant, allt det där man skrev.
 

skyseeker

Rolex
Tyckte jag läste nyss att @skyseeker var helt torsk på 1305an!?
Fast det är vi ju fler som sagt om klockor och sen gjort tvärtom 🙈
Ja jag fick ett erbjudande om en bronzo så jag kunde inte motstå frestelsen 🙈 Det är för övrigt mest ditt fel efter sett alla bilder ;)
Helt torsk på 1305an så lite nervöst o se hur bronzon känns, men ibland får man våga 😇
Hoppas det kommer lite bilder inom en vecka eller så ;)
 

Norrland

Vacheron
2-Faktor
Ja jag fick ett erbjudande om en bronzo så jag kunde inte motstå frestelsen 🙈 Det är för övrigt mest ditt fel efter sett alla bilder ;)
Helt torsk på 1305an så lite nervöst o se hur bronzon känns, men ibland får man våga 😇
Hoppas det kommer lite bilder inom en vecka eller så ;)
Okej 👍, spännande… tror inte du blir besviken 🙂
 

azcii

Patek
2-Faktor
Ja jag fick ett erbjudande om en bronzo så jag kunde inte motstå frestelsen 🙈 Det är för övrigt mest ditt fel efter sett alla bilder ;)
Helt torsk på 1305an så lite nervöst o se hur bronzon känns, men ibland får man våga 😇
Hoppas det kommer lite bilder inom en vecka eller så ;)
Spännande!
 

Burnman

Audemars
2-Faktor

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Angående handledsstorlek.. här är en 1305 på min sambos handled som borde vara typ 15cm.

FE0A4FD6-319D-44B5-BF9F-AB668D031468.jpeg
 
Topp