Sitter i Kiruna med en G-SHOCK på armen, ordnar med fler bilder inom kort.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
13.22mm dvs?Stämmer även med 683:ans mått.
Vad är det för strap du använder? Det såg najs ut! Jag är sugen på nåt nytt till min 683.Ja precis.
![]()
Mays Marea....med ganska många strykningar med Espresso.Vad är det för strap du använder? Det såg najs ut! Jag är sugen på nåt nytt till min 683.
Härligt, gratulerar!Drar mitt strå till stacken med senaste inköpet, 1389. Mycket trevlig bekantskap, känns inte alls lika klumpig som 372, den är lättare.
Snyggt, stort grattis!Drar mitt strå till stacken med senaste inköpet, 1389. Mycket trevlig bekantskap, känns inte alls lika klumpig som 372, den är lättare.
Är de ett omega mesh som sitter på?Får slänga in klassikern med…
Är de ett omega mesh som sitter på?
Skulle va intressant att ser hu den ser ut på armen!
Mindblowing!
Snyggt!Kör en dubbelpost och säger hej i denna delen
kommer blir helt galna och vilda fridykningar vid skrivbordet idag!
![]()
Träningskompis i regnet
![]()
Men visst funderar du på sälja den för att finansiera en annanKanske en av de bästa tvtittardykare jag ägt.
![]()
Man är ju inte mer än människaMen visst funderar du på sälja den för att finansiera en annan![]()
Absolut i sitt rätta element! Gäller att ha tunga grejer för tunga uppgifterKanske en av de bästa tvtittardykare jag ägt.
![]()
Jag har en PAM024, A-serie med mycket lågt nummer, ser identisk ut förutom urtavlan som på 24an är helt slät.Panerai 025 a-serie med bezel utan minutmarkeringar
![]()
Jag har en PAM024, A-serie med mycket lågt nummer, ser identisk ut förutom urtavlan som på 24an är helt slät.![]()
I vilken del av landet finns du? Har också en 024/A. Skulle vara kul att jämföra dom.Min gamla PAM024, A-serie med mycket lågt nummer, tillverkad 1998(?). Servad en gång för tre år sedan, men oputsad och absolut inget byte av visare eller urtavla. Håller tiden fantastiskt bra och är min absoluta favorit - den får mycket tid på armen!![]()
StockholmI vilken del av landet finns du? Har också en 024/A. Skulle vara kul att jämföra dom.
Stockholm
[/QUOTE
Så även jag. Vi får styra upp och jämföra någon dag.
I vilken del av landet finns du? Har också en 024/A. Skulle vara kul att jämföra dom.