Stort grattis!Sålde min sub 114060 och inhandlade idag denna istället. Första intrycket mycket gott!
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort grattis!Sålde min sub 114060 och inhandlade idag denna istället. Första intrycket mycket gott!
![]()
![]()
Bra val, stort grattis!Sålde min sub 114060 och inhandlade idag denna istället. Första intrycket mycket gott!
![]()
![]()
Det gjorde du rätt i, gratulerar!Sålde min sub 114060 och inhandlade idag denna istället. Första intrycket mycket gott!
![]()
![]()
Jävligt bra klockaDetta är en bra klocka. Ser inte ens så stor ut när man fuskar till en bra vinkel
![]()
Grymt val - grattis!Sålde min sub 114060 och inhandlade idag denna istället. Första intrycket mycket gott!
![]()
![]()
Riktigt bra, stort grattis!Sålde min sub 114060 och inhandlade idag denna istället. Första intrycket mycket gott!
![]()
![]()
Mer eller mindre en kostymklocka.Submersible går ju fint under skjortärmen!
![]()
Den är rätt mkt trögare än på Submariner. Den glappar de normalt en del också. Jag har tidigare ifrågasatt glappet men det är tydligen normalt.Tycker vridringen på min 682:a kärvar. Går trögt (måste ta i mer än på min submariner) och ”fjädrar tillbaka” lite grann vid vissa vrid. Är detta normalt eller något jag borde kolla upp?
Tack för infon!Den är rätt mkt trögare än på Submariner. Den glappar de normalt en del också. Jag har tidigare ifrågasatt glappet men det är tydligen normalt.
Vad gäller att den fjädrar tillbaka så förstår jag inte riktigt hur du menar.
Normalt, det ska kännas som en gammal telefon med rund knappsats som en får vrida runtTack för infon!
Skönt att det är normalt isf.
Min ring glappar är också lite.
Svårt att förklara men ibland när den klickar så känns det nästan som att den åker tillbaka en liten liten bit, men inget som stör.
Tänkte mer på att alla de där sakerna kanske var onormalt och att jag skulle behöva lämna in.
Vridringen på submarinern är svårslagen.
Rimligt!Normalt, det ska kännas som en gammal telefon med rund knappsats som en får vrida runt![]()
Min är också betydligt styvare än på vanliga submariners så det är inget unikt.Tycker vridringen på min 682:a kärvar. Går trögt (måste ta i mer än på min submariner) och ”fjädrar tillbaka” lite grann vid vissa vrid. Är detta normalt eller något jag borde kolla upp?
Min är också betydligt styvare än på vanliga submariners så det är inget unikt.
Det stämmer enligt mina efterforskningar.Hur mycket skiljer det i tjocklek mellan 42mms subbar med P9010 kontra P900 (t.ex. 682 och 973) ?
Läste på watchuseek att 682 är 14.37mm tjock och att 973 är 13.22mm tjock. Stämmer detta?
682:an mått stämmer iaf.Hur mycket skiljer det i tjocklek mellan 42mms subbar med P9010 kontra P900 (t.ex. 682 och 973) ?
Läste på watchuseek att 682 är 14.37mm tjock och att 973 är 13.22mm tjock. Stämmer detta?
Har också försökt hitta lite info kring detta och allt jag hittat är att det stämmer.Hur mycket skiljer det i tjocklek mellan 42mms subbar med P9010 kontra P900 (t.ex. 682 och 973) ?
Ja, har också för mig att det stämmer.Hur mycket skiljer det i tjocklek mellan 42mms subbar med P9010 kontra P900 (t.ex. 682 och 973) ?
Stämmer även med 683:ans mått.Hur mycket skiljer det i tjocklek mellan 42mms subbar med P9010 kontra P900 (t.ex. 682 och 973) ?