Du är svårt miljöskadad av denna del på forumetEh va? 44mm submersible, vit. Det där är en dressklocka.
![Beaming face with smiling eyes :grin: 😁](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f601.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du är svårt miljöskadad av denna del på forumetEh va? 44mm submersible, vit. Det där är en dressklocka.
Är det en 973 eller 682?
682Är det en 973 eller 682?
Gissar på 682 pga text men kan ha fel.
682:an är min favorit sub!
sorry för spam med fler bilder…men är så nöjd med denna. Klockan som får mest handledstid. 683 helt enkelt @mårt
![]()
![]()
Förlsökte mig på att fånga min A-serie 024 på bild men det kräver en bättre fotograf än mig
![]()
![]()
Förlsökte mig på att fånga min A-serie 024 på bild men det kräver en bättre fotograf än mig
![]()
![]()
Hej kompisar!Hej kompis
![]()
100% normalt, iaf i den här trådenHelt normalt att slappa i sängen o knäppa en profilbild
![]()
Det blev precis 1st mindre, jag har haft den två gånger nu och älskar allt jag ser när ja tittar på den men för mig så failar ngt med tyngdpunkten när jag har den på mig och då är det kört. Tyvärr, ville verkligen att det skulle funka den här gången![]()
Kunde inte låta bli!
(Jag kan inte riktigt förstå att det finns fyra tidiga 24or på forumet. När jag bestämde mig att köpa min trodde jag att jag skulle vara själv om en ganska ovanlig pjäs, sedan hann @Caravelle33 före med sin, och sedan har det bara rullat på. Någon som är på gång så att det blir fem snart??)
Vart tog din vägen då?Det blev precis 1st mindre, jag har haft den två gånger nu och älskar allt jag ser när ja tittar på den men för mig så failar ngt med tyngdpunkten när jag har den på mig och då är det kört. Tyvärr, ville verkligen att det skulle funka den här gången![]()
Göteborg ska den tillVart tog din vägen då?
Grymt bra på gröna gummit!Nån form av mancold men lite mys med Subben o en skvätt medicin mildrar
![]()