• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Submersible - låt oss tala om den!

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
92AD8D1D-53FB-4C0E-9AAE-17DE54AF0C03.jpeg

PAM305
 

azcii

Patek
2-Faktor
Ja det menar jag att Nymans menar iaf
Är det inte jump hour på 00683 o Quick på 01683…eller har man bara ändrat referensen utan nån ändring ?
P.900 som sitter i både 683 och 1683 har aldrig haft jump-hour.

Numera har P.900 inte hacking (min 683 från 2021 hade det, tror de plockade bort det någon gång i slutet av 2021), men quick-set date finns kvar.

Ingen aning om vad som skiljer mellan 683 och 1683 dock.

P.9010 som sitter i 682 har dock jump-hour.
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
P.900 som sitter i både 683 och 1683 har aldrig haft jump-hour.

Numera har P.900 inte hacking (min 683 från 2021 hade det, tror de plockade bort det någon gång i slutet av 2021), men quick-set date finns kvar.

Ingen aning om vad som skiljer mellan 683 och 1683 dock.

P.9010 som sitter i 682 har dock jump-hour.
Får kolla o fråga en gång till när jag ska dit o se om de kan förklara skillnaden om det nu är någon ☺️
 

JohannSebastian

Panerai
2-Faktor
Ja, jag ska…..
Men kan inte någon här ta sitt medmänskliga ansvar och köpa den först och sedan sälja 40% under listpris?
Vad hände egentligen med den där ”Panerai-andan” alla snackar om?
Då så, bara att slå till...

 

Nurburgking

Cartier
Då så, bara att slå till...

Jag är väl "tyvärr" inte 40% under listpris.. Dock svårprisat för mig då jag aldrig köpt nytt innan så vet inte riktigt vad som är "kutym" att lägga sig på kontra listpris.
Är jag ute och cyklar så hoppas jag att någon säger till mig :)
 

JohannSebastian

Panerai
2-Faktor
Jag är väl "tyvärr" inte 40% under listpris.. Dock svårprisat för mig då jag aldrig köpt nytt innan så vet inte riktigt vad som är "kutym" att lägga sig på kontra listpris.
Är jag ute och cyklar så hoppas jag att någon säger till mig :)
40% under listpris var nog bara @Alarik som drömde om :). Jag har verkligen inga synpunkter på priset - en riktigt fin klocka är det!
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Jag är väl "tyvärr" inte 40% under listpris.. Dock svårprisat för mig då jag aldrig köpt nytt innan så vet inte riktigt vad som är "kutym" att lägga sig på kontra listpris.
Är jag ute och cyklar så hoppas jag att någon säger till mig :)
Det där är väl ett helt okej pris, tycker jag. Tycker verkligen inte du behöver lägga dig lägre ... om det inte visar sig att den är svårsåld och du verkligen vill bli av med den. :)
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
Då så, bara att slå till...


Tyvärr står en till dressklocka på ”att göra-listan” först. Men den är förbaskat bra.
 
Topp