Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis grattis!!Då har man återigen en Panna på armen
TackarGrattis grattis!!
TveklöstFortfarande den bästa
Gissar lite på ca 5 årSneglar åt en 682:a, vad är det för en serviceintervall på en sådan? Samt vad får man räkna med för en service?
Är förövrigt en helt fantastisk klocka på alla sätt så om du har möjligheten och intresset för en 682 så är mitt bästa råd att testa. Jag har haft klockintresse sedan mitten på 80 talet och provat en del genom åren men när jag köpte min 682 kände det helt annorlunda. Som jag äntligen hittade rättSneglar åt en 682:a, vad är det för en serviceintervall på en sådan? Samt vad får man räkna med för en service?
Håller med Upp med mer Submersible’s!Det postas dåligt i den här tråden så jag bjuder på en trio Submersible… 024, 671, 684
Håller med Upp med mer Submersible’s!
Bomba gärna upp lite WS på den längst till höger
Har ett blått cammo om du får feelingDet postas dåligt i den här tråden så jag bjuder på en trio Submersible… 024, 671, 684
Sjukt, satt faktiskt och funderade på er sånt igårHar ett blått cammo om du får feeling