Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fått galet sug efter 1055. Riktigt fin.1055 på wristbuddys
![]()
![]()
Den lades tyvärr i en låda och blivit liggande där….sorgligt med en så fin klocka men får ta tag i det en solig dag@Compiss lämnades 682:an in på service? Hur gick det?
Synd! Den är perfekt för soliga baddagar!Den lades tyvärr i en låda och blivit liggande där….sorgligt med en så fin klocka men får ta tag i det en solig dag![]()
Såg denna combo och gillar den, finns det länk till 682:an?
![]()
Alltså. Jag tror att nuvarande 42mm länk som är till 2068 fortfarande funkar till de gamla faktiskt.
Länken är troligast från en 722, men nyare 42mm länkar funkar också, möjligen inte den allra senaste. Dock har jag för mig att just de inte går att köpa separat, men om det går så ligger priset på mellan 25-30K.Såg denna combo och gillar den, finns det länk till 682:an?
![]()
Tack för svar mycket uppskattat.Länken är troligast från en 722, men nyare 42mm länkar funkar också, möjligen inte den allra senaste. Dock har jag för mig att just de inte går att köpa separat, men om det går så ligger priset på mellan 25-30K.
Så 1028:ans länk passar inte?Länken är troligast från en 722, men nyare 42mm länkar funkar också, möjligen inte den allra senaste. Dock har jag för mig att just de inte går att köpa separat, men om det går så ligger priset på mellan 25-30K.
1028:ans länk har jag provat med framgång på en 683, men nu hittar jag inte fotobeviset.Så 1028:ans länk passar inte?
1028:ans länk har jag provat med framgång på en 683, men nu hittar jag inte fotobeviset.
Så jo. Jag skulle säga att alla länkar funkar men jag är inte 100% säker på absolut senaste inkarnationen, från typ förra året.
Stort tack för informationen.
Funkar fint med texten! Köpte du fler färger?Slår ett slag för Wristbuddys Capri blå gummi. Somrig combo med 683:an![]()
Bara denna. Yes, snygg matchning med det blåa i sekundvisaren och på tavlanFunkar fint med texten! Köpte du fler färger?
Vad är det för bandbredd på denna? 22 mm?Vill ha fler band till denna..![]()
YesVad är det för bandbredd på denna? 22 mm?
Jag misstänkte det. Då får du köpa av någon annan om det nu var avsikten. 24 och 26 har jag men det hjälper ju inte dig.
Canvas eller så är snart hösten här så kan du införskaffa nån läderstroppVill ha fler band till denna..![]()
Japp!Måste verkligen ha en Sub nu!