Har en sedan januari i år, otroligt trevlig modellIngen som har pam0024? Personligen så tycker jag att den är finaste Submersible som har gjorts!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har en sedan januari i år, otroligt trevlig modellIngen som har pam0024? Personligen så tycker jag att den är finaste Submersible som har gjorts!
Har en sedan januari i år, otroligt trevlig modell![]()
Har en sedan januari i år, otroligt trevlig modell
![]()
Gamla bilder men håll till godoIngen som har pam0024? Personligen så tycker jag att den är finaste Submersible som har gjorts!
Några bilder på min gamla 024.Ingen som har pam0024? Personligen så tycker jag att den är finaste Submersible som har gjorts!
Ingen som har pam0024? Personligen så tycker jag att den är finaste Submersible som har gjorts!
Mkt bra!!!
DET är bästa subben...
![]()
Trevlig söndag!
Behöver man egentligen någon annan klocka, tveksamt.
![]()
Jag måste ha en till snart!!!Desk-diving
![]()
Stort välkommen!Känns bra att vara tillbaka i Paneraivärlden! Första Submersiblen för mig. Har kollat på 42mm varianterna länge, främst 682 men gillar ändå den något nedtonade tooligheten med 683
![]()
Grattis!!Känns bra att vara tillbaka i Paneraivärlden! Första Submersiblen för mig. Har kollat på 42mm varianterna länge, främst 682 men gillar ändå den något nedtonade tooligheten med 683
![]()
Vilken pärla. Funderar på när jag ska komma till skott och införskaffa mig en själv!
Jösses ha-begäret växerGamla bilder men håll till godo![]()
![]()
![]()
Det stämmer, jag fick den levererad från Paris butiken sommaren 2021.Den duger till fotbad. Detta kan mycket väl faktiskt vara den klockan som stannat längst i min ägo. Bytte till mig den från @Norrland år 2021. Tror det var samma år som modellen släpptes om jag inte minns fel?
![]()
du saknar aldrig den?Det stämmer, jag fick den levererad från Paris butiken sommaren 2021.
Jag kan sakna både brons och 42mm sub emellanåt, hade 684 i några år efter den där och även 681, men just nu ingen sub. Har helt plötsligt fastnat på lite mindre klockor en period, runt 40mm men varvar med 44 pannor lite då och då…du saknar aldrig den?![]()
1,6mm tänker det är till spännet?Någon som vet rakt upp och ner vad jag ska ha för skruvmejsel till min 682:a?
Kan ha, råkat, använda skruvmejseln till en annan grej och då haft sönder den..
1,6Någon som vet rakt upp och ner vad jag ska ha för skruvmejsel till min 682:a?
Kan ha, råkat, använda skruvmejseln till en annan grej och då haft sönder den..
1,6mm tänker det är till spännet?