Verkligen!perfa för mig som kör på höger![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkligen!perfa för mig som kör på höger![]()
perfa för mig som kör på höger![]()
Ja är det en jäkla Panna du ska ha @MaziK är det lätt 217..En 569a och @Palenkovich 217 så skulle du var klar sen![]()
Nu är ju detta förvisso Sub-tråden, men ändå![]()
Ja är det en jäkla Panna du ska ha @MaziK är det lätt 217..
Den och Fiddyn är i en helt egen liga för sig vad gäller 1950 i 47 (räknar då givetvis bort Unobtanium som 267 och 203)..
Nu är ju detta förvisso Sub-tråden, men ändå![]()
Funderar på vilket superlativ jag ska använda och det ord som slog sig starkast fram är slående bra!En bild säger mer än 1000 ord....![]()
Inget jag stör mig på eller känner av. Tycker den är fantastisk och tror inte man känner av att den nyare är något tunnare. Det skiljer så lite mellan dem.Funderar på vilket superlativ jag ska använda och det ord som slog sig starkast fram är slående bra!
Har alltid tyckt att 682:an är grym på bild, men när jag provade den som hastigast så upplevde jag den som hög/tjock. Är det något du upplever/reflekterar över?
(vet att det finns senare modeller som är tunnare, men de har sina kompromisser)
Riktigt fin klocka... ska provas igen!Inget jag stör mig på eller känner av. Tycker den är fantastisk och tror inte man känner av att den nyare är något tunnare. Det skiljer så lite mellan dem.
Ja, den är faen grym.En bild säger mer än 1000 ord....![]()
Den är svinbra faktiskt, köp köp köp!Blev lite nostalgisk och märker att trots att jag sålt min gamla PAM243, har inte intresset för Panerai Submersible avtagit. Däremot gillar jag modeller få andra tycker om.
Min fd.
![]()
PAM225 är ett exempel på en Submersible som slår allt som kommit efter, enligt min uppfattning så klart. Den är så rå. En Submersible är ett dykarverktyg, inte ett smycke, en övertygelse som jag aldrig ändrat på.
![]()
![]()
![]()
Blev lite nostalgisk och märker att trots att jag sålt min gamla PAM243, har inte intresset för Panerai Submersible avtagit. Däremot gillar jag modeller få andra tycker om.
Min fd.
![]()
PAM225 är ett exempel på en Submersible som slår allt som kommit efter, enligt min uppfattning så klart. Den är så rå. En Submersible är ett dykarverktyg, inte ett smycke, en övertygelse som jag aldrig ändrat på.
![]()
![]()
![]()
”som få andra tycker om”? Jag älskar den men den är ju inte direkt lättöverkomlig!Blev lite nostalgisk och märker att trots att jag sålt min gamla PAM243, har inte intresset för Panerai Submersible avtagit. Däremot gillar jag modeller få andra tycker om.
Min fd.
![]()
![]()
![]()
![]()
Tror @Scipio hade svårt att bli av med sin när det begav sig, såldes utomlands om jag minns rätt?!”som få andra tycker om”? Jag älskar den men den är ju inte direkt lättöverkomlig!
Det var innan jag fanns i tråden isofTror @Scipio hade svårt att bli av med sin när det begav sig, såldes utomlands om jag minns rätt?!
För att förtydliga så pratar jag 225Tror @Scipio hade svårt att bli av med sin när det begav sig, såldes utomlands om jag minns rätt?!
Ok jag pratade 243För att förtydliga så pratar jag 225
Fina båda två, men också två storlekar, 44 vs 47 mm. Min 243 gick till grannlandet i väst. Minns inte att den var så svårsåld, men den var inte så attraktiv på KS. Härifrån visades inget intresse. 225 är skitläcker men för stor.Ok jag pratade 243![]()
Den är perfekt lagomFina båda två, men också två storlekar, 44 vs 47 mm. Min 243 gick till grannlandet i väst. Minns inte att den var så svårsåld, men den var inte så attraktiv på KS. Härifrån visades inget intresse. 225 är skitläcker men för stor.
Den som söker han finner.”som få andra tycker om”? Jag älskar den men den är ju inte direkt lättöverkomlig!
Den där är grym!Dyker in i lunchen och fika med 683![]()
Lätt bekvämaste jag haft.Dyker in i lunchen och fika med 683![]()