• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Submersible - låt oss tala om den!

Till er alla Paneristi...

Hur många tycker att de svarta Panerai klockorna är så himla fina på bild, men, att äga den och bära den är en annan historia?

Så är det för mig och egentligen gäller det alla svarta klockor, extrem fina på bild men i verkligheten på armen så är dom inte så balla!

Någon mer?
Nope. ;-)

Nej, men allvarligt, det finns modeller som inte sitter så bra etc, men just PVD/DLC/Carbotech/Ceramitech/etc (om det är de du menar) tycker jag funkar bra med några få undantag. De är däremot svårfotade tycker jag och ser bättre ut i verkligheten.

Vad har du råkat ut för?

Till er alla Paneristi...

Hur många tycker att de svarta Panerai klockorna är så himla fina på bild, men, att äga den och bära den är en annan historia?

Så är det för mig och egentligen gäller det alla svarta klockor, extrem fina på bild men i verkligheten på armen så är dom inte så balla!

Någon mer?
Generellt för alla klockor för min del:
Svarta tavlor, svarta detaljer, band mm..
-mäktigt!
Helsvart klocka..
-coolt på bild. Funkar inte på armen..

Just my 2-cent’s

Nope. ;-)

Nej, men allvarligt, det finns modeller som inte sitter så bra etc, men just PVD/DLC/Carbotech/Ceramitech/etc (om det är de du menar) tycker jag funkar bra med några få undantag. De är däremot svårfotade tycker jag och ser bättre ut i verkligheten.

Vad har du råkat ut för?

Inte råkat ut för något kompis, men har några bekanta som föll för helsvarta Panerai & Tudor tex, mycket fina på bild som sagt men i verkligheten så såldes dom snabbt då dom inte kunde vänja sig vid dem, svårt att matcha till kläder osv, jag varnade dom bägge innan att det fanns risk för det här, dom lärde sig nog bägge gick backsus på sina köp inte mycket men tillräckligt för att få en sur smak i munnen 😆

IMG_9468.jpeg

Inte råkat ut för något kompis, men har några bekanta som föll för helsvarta Panerai & Tudor tex, mycket fina på bild som sagt men i verkligheten så såldes dom snabbt då dom inte kunde vänja sig vid dem, svårt att matcha till kläder osv, jag varnade dom bägge innan att det fanns risk för det här, dom lärde sig nog bägge gick backsus på sina köp inte mycket men tillräckligt för att få en sur smak i munnen 😆
Om vi ska vara såna fattar jag inte brons eller guld och speciellt inte twotone... 😊

Om vi ska vara såna fattar jag inte brons eller guld och speciellt inte twotone... 😊

Jag fattar vad du menar, men brons, guld twotone är inte lika allvarligt som helsvart, jag vet ej hur jag skall förklara det bättre (sorry).

Där i mot när en svart klocka har tappat/blivit sliten så det gråa kommer fram då tycker jag det ser najs ut och skulle kunna passa mig!

Jag är nog bara för gammal 🤗😆!

Tillbaka
Topp