• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SUCK...Fy Faen, där rök en schysst klocka!

demondave

Rolex
Får visserligen vänta till i december, men dagens inköps täcks nästan av återbäringen :D

Betala stora summor är alltid surt, men skatt är en del av spelreglerna. Till skillnad från mycket annat dessutom rätt förutsägbar.
 

Bexa

Omega
Vi får hoppas att Skatteverket köper en av dessa klockor så det inte är helt bortkastat :)
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Vet känslan. :) Skickade nyligen in motsvarande en hygglig 5513 meters first.
 

XMALDEUTSCHLAND

Breitling
DDE.png
Jag grät när jag betalade den här haha :eek: ouch
Kändes inte bra
 

Micke B

Streetracer
2-Faktor
Tss, 110k räcker ju inte ens till två av de tre louis poulsen lampor som hänger på deras kontor i solna...
 

DavidS

Breitling
Alltid tråkigt! Hade en utbel på 240k på bolaget, svider när man tänker på vad man hade kunnat göra för det :) Bara att jobba på!
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Tänk på hur mkt gott dina skattepengar gör. Tänk på och gläds åt att en viss del av den pengen kommer gå till detta.
http://www.nfh.se

Projektstöd
"Organisation/förening/företag med hemslöjd inom sitt verksamhetsfält."
http://www.nfh.se/projektstod.4.1b1cc8131331d1e167d80003608.html

Hur bra som helst, nu organiserar vi oss så att vi kan få projektstöd till alla våra hemmagjorda läderband. Med ett maxbelopp på 500 000 kan vi också knåpa in en och annan klocka som övningsexemplar, till exempel en explorer för 109 lakan :D
 

DavidS

Breitling
fick tillbaka 23 för 2 mån pga fel-deklaration förra året men ska nu in med 30 ändå..:/
 

paradis

Audemars
Säg till om du behöver låna pengar min vän. Blivit erbjuden några miljoner, har dessvärre inte svarat än. PMa om du behöver lite pengar så svarar jag mr Song Chen.

image.jpg


Mr.Song Chen , från Nigeria..?? Fick också ett sådant ,för några månader sen. Olyckligt så finns det folk som tror på det ock går i fällan.........
 
Topp