Zingo
Silver
Då förutsätter jag att du inte använder svart kostym till de. Vips så är två alternativ borta.Jag har mest bruna skor! haha så det gör det ju ännu svårare.
Guld/blå är magisk. YM är annorlunda och grym. Blir bra vilket som.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då förutsätter jag att du inte använder svart kostym till de. Vips så är två alternativ borta.Jag har mest bruna skor! haha så det gör det ju ännu svårare.
Helt tvunget är det inte med nytt såklart, jag kollar på beg också men tycker det vore kul och köpa en ny.Hade jag varit som du hade jag köpt den 116613LB som ligger här på K&S!
Jag köpte min begagnad för OM jag hade kännt att den inte var rätt för mig så är där inget vidare värdetapp utan du kan lätt kränga den och få tillbaka i princip hela beloppet
Men vill du tvunget ha nytt så är det nog till att rekomnendera att du provar de olika klockorna en del innan du slår till, trist att köpa fel klocka och sen åka på första värdetappet ifall du skall flippa den!
Har inte svart kostym annat än på begravning.Då förutsätter jag att du inte använder svart kostym till de. Vips så är två alternativ borta.
Guld/blå är magisk. YM är annorlunda och grym. Blir bra vilket som.
Jag tycker helt tvärtemot, de andra tre alternativen är bra. YM är ovanlig av en anledningTycker alt 1, YM är riktigt bra och mer ovanlig. TT subben är ju dussinklocka
Den är sjukt fin, det är väl ändå mest troligt efter alla kommenterar och min egen känsla någon av dessa två.Tycker alt 1, YM är riktigt bra och mer ovanlig. TT subben är ju dussinklocka
Jag vet inte ville relation du har till ev AD men ska du gå på ny så förhandla ner priset.Sant, det var som sagt bara en fundering. Men vad tror ni en sån kan landa på? Runt 120? Kan det vara någon märkbar skillnad mellan Rob och Ny?
Har tyvärr ingen relation med AD på Rolex Jag tänkte som sagt ta mig ner och kolla i veckan så får vi se vad de kan erbjuda. Hittade tyvärr inte YM på Robs hemsida, betyder det att de ej har den?Jag vet inte ville relation du har till ev AD men ska du gå på ny så förhandla ner priset.
Förra veckan hade Rob iaf 116613 hemma. Lycka till i jaktenHar tyvärr ingen relation med AD på Rolex Jag tänkte som sagt ta mig ner och kolla i veckan så får vi se vad de kan erbjuda. Hittade tyvärr inte YM på Robs hemsida, betyder det att de ej har den?
Kan bli 116622 eventuellt, ska prova båda! Tror att 40 mm kan passa mig bättre med smala handleder. Men inte lätt val. Får se känslan där.Förra veckan hade Rob iaf 116613 hemma. Lycka till i jakten
Fy satan va snygga, nu blev ju beslutet ännu jobbigare! Har ju smala handleder som tusan, då kanske jag är en YM kille Undra om Nyman kan tänkas ha någon inne, får ringa imorgon.Ett par ur mina gömmor.
Valet är enkelt
Ett tips är köp ett nytt super jubileum, funkar till alla du lista.
Blir jubilie verkligen lyckat till 116613? inte i stål väl?Ett par ur mina gömmor.
Valet är enkelt
Ett tips är köp ett nytt super jubileum, funkar till alla du lista.
Blir jubilie verkligen lyckat till 116613? inte i stål väl?
spännandeJo de funkar faktiskt, ska se om ja hittar på bilden..
Fy satan va snygga, nu blev ju beslutet ännu jobbigare! Har ju smala handleder som tusan, då kanske jag är en YM kille Undra om Nyman kan tänkas ha någon inne, får ringa imorgon.
Bara för att alla andra följer med strömmen betyder inte att det är rättJag tycker helt tvärtemot, de andra tre alternativen är bra. YM är ovanlig av en anledning
ogillar rosé dock.Vänta en stund så kan du köpa nya YM i rose/stål ink länk. Är en tanke jag haft iaf.