• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Svarta klockor (keramiska, PVD etc...)

Jag fick detta tips ! Ska ta kontakt med dom angående ett viklås jag vill behandla
IMG_3562.jpg
Hur går det med viklåset?
Det var David jag hade kontakt med.
 
Jag fick detta tips ! Ska ta kontakt med dom angående ett viklås jag vill behandla
IMG_3562.jpg
Jag fick svaret att dom slutat behandla klocktillbehör osv tyvärr!
Ajdå, vad tråkigt. Det företaget som Breitling använder/använde sig av heter Argor Aljba, Italienskt företag. Jag var i kontakt med dem en gång i tiden, de gjorde dock inga privata jobb, men de verkar som om de har ändrat sin approach, åtminstånde utåt sett. Har sett på andra forum att de har gjort sådana jobb tidigare. Så de kanske gör så igen.
http://www.argor-aljba.com/en
 
-Nu när jag köpt min tredje klocka som är PVD behandlad, en CWC SBS inser jag att jag är en sann beundrare av PVD!

Jag kollade runt på forumet men kunde inte hitta någon samlingstråd för PVD klockor så tänkte jag starta en (finns det en tråd som jag missat då får admin kopiera in mitt inlägg).

•Först ut mitt senaste tillskott, CWC SBS
AFC52BB3-7510-4027-86DD-DDD6514482AE.jpeg


•Seiko Turtle, SRPD11 STO
04287300-04DD-4539-8D7A-5B51218FD299.jpeg


•Coolaste Turtle som Seiko tillverkat i modern tid, SRPC49
2A7625A9-34CD-4939-8821-508E44A4F72B.jpeg


Jag har sett ett flertal snygga PVD klockor här på forumet. Varsågoda och dela :blackalien:
 
-Nu när jag köpt min tredje klocka som är PVD behandlad, en CWC SBS inser jag att jag är en sann beundrare av PVD!

Jag kollade runt på forumet men kunde inte hitta någon samlingstråd för PVD klockor så tänkte jag starta en (finns det en tråd som jag missat då får admin kopiera in mitt inlägg).

•Först ut mitt senaste tillskott, CWC SBS
AFC52BB3-7510-4027-86DD-DDD6514482AE.jpeg


•Seiko Turtle, SRPD11 STO
04287300-04DD-4539-8D7A-5B51218FD299.jpeg


•Coolaste Turtle som Seiko tillverkat i modern tid, SRPC49
2A7625A9-34CD-4939-8821-508E44A4F72B.jpeg


Jag har sett ett flertal snygga PVD klockor här på forumet. Varsågoda och dela :blackalien:
Dom andra klockorna får ursäkta men CWC:n är så fruktansvärt bra!
Dessutom med en riktig superboett!
Stort grattis! :) :cool:
 
Tillbaka
Topp