Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har sista tiden snöat in lite på svarta klockor. Både Tudor Blach Shield och Omega DSOTM är superkoola. Även klockor från Bell&Ross är trevliga. Finns det fler som jag borde kolla in? Hur bra åldras/slits dessa klockor. Jag antar att det är skillnad på keramiska och PVD behandlade boetter.
Nån skulle ha stryk
![]()
Glöm inte maskera glaset baraÄr det bara att doppa den i svart färg eller?![]()
Vafan [emoji14] man har väl gjort värnplikten eller?
Eller så kanske detta forum är fullt av vapenvägrare och snoriga småpojkar![]()
Då blir väl det där tvåa på citatlistan.PVD och keramiska boetter är som liberalism - trevligt i teorin men i praktiken kommer någon fucka upp det.
Ser trevlig ut. En framtida beater.
Kostar? Har inte sett den här på ks...
Kostar? Har inte sett den här på ks...
Keramiskt kan funka. PVD suger dock enligt mig, så fort klockan börjar nötas (räcker i praktiken med några synliga repor) så kommer metalfärgen fram under och det ser bara så jävla taskigt ut, riktigt risigt faktiskt. Förstår inte hur Breitling kan sälja dinkor för 40 lax som är PVD behandlade..
En äldre bratte, ja men ni förstår tanken.....
![]()