• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Svenska VintagemĂ€rken 🇾đŸ‡Ș

Nu med glaset fixat, gÄr otroligt bra med tanke pÄ den troligen inte Àr servade pÄ gud vet nÀr.
1000003738.jpg

Svea, Ă€lskar urtavlan som skuggas olika. TyvĂ€rr envisas sekundvisaren med att fastna med jĂ€mna mellanrum framför allt uppe vid ’12an’. Gissar att service behövs.
image.jpg

PS har nu gÄtt stadigt i mer Àn tvÄ timmar utan avbrott. Kul nÀr gamla klockor helt plötsligt bestÀmt sig för att tuffa pÄ utan att man har en susning om varför.

Senast Àndrad:
Mora Atlet Sportur. Kanske inte helt svensk men tillrĂ€ckligt. Eftersom den hĂ€r trĂ„den Ă€r en av de intressantaste för mig har jag lĂ€st igenom samtliga inlĂ€gg flera ggr. Älskar diskussionerna o kunskapen om klockornas ursprung och vill gĂ€rna lĂ€ra mig mer. Min tanke Ă€r att allt som Ă€r riktat t svenska marknaden fĂ„r passera men det kanske Ă€r för brett. Intressanta diskussioner Ă€r det i vilket fall.
IMG_4322.jpeg

Tillbaka
Topp