Erik gmt
Basic
Skulle de få in dom klockorna imorgon när de åker ut med bilen ?Högg sista Mars… Inte direkt den jag vill ha, så öppen för byten om någon får tag på Jupiter, Earth eller Neptunus imorgon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle de få in dom klockorna imorgon när de åker ut med bilen ?Högg sista Mars… Inte direkt den jag vill ha, så öppen för byten om någon får tag på Jupiter, Earth eller Neptunus imorgon
Yes. De hoppas på att restocka imorgon och börjar köra från runt ~10Skulle de få in dom klockorna imorgon när de åker ut med bilen ?
Du fick en iaf, bättre än mig. Kan bli svårbytt mot en neptunusHögg sista Mars… Inte direkt den jag vill ha, så öppen för byten om någon får tag på Jupiter, Earth eller Neptunus imorgon
Grattis! Vet du om dom skulle re-stocka med fler Mercury’s inför morgondagen?
YesKostar de 2 660:- som det står på hemsidan?
Tyvärr ingen aning!Grattis! Vet du om dom skulle re-stocka med fler Mercury’s inför morgondagen?
Säg även till om du vill säljaGrattis! Vet du om dom skulle re-stocka med fler Mercury’s inför morgondagen?
Sitter på västkusten men det är spännande att följa er klockjakt. Hoppas dom kör till Göteborg imorgon!
I tillägg till det; Hade varit schysst om uppdatering kommer direkt när ni ställer er i kön och inte efter att bilen har åkt iväg!Ingen som sett den?
Skulle någon vänlig själ som hittar bilen i Stockholm, hjälpa oss västkustbor å fråga iaf bilen kommer till Göteborg närmsta tiden?Sitter på västkusten men det är spännande att följa er klockjakt. Hoppas dom kör till Göteborg imorgon!
Absolut. Om tillfälle ges så frågar jagSkulle någon vänlig själ som hittar bilen i Stockholm, hjälpa oss västkustbor å fråga iaf bilen kommer till Göteborg närmsta tiden?
St Eriksgatan fram eller sa dom uttryckligen mot City?Den åkte in mot city från Fridhemsplan nu precis
Tack så mycketAbsolut. Om tillfälle ges så frågar jag
Hur lyckas du med detta?Jävla tjat om bilen, köp den direkt från hemsidan istället