Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns en Neptune på fb för endast 13k…
Haha, jag märkte det. Var ju en besvikelse att det inte gick att läsa, trodde jag hade några roliga minuter framför migFick stoppa kommentarer helt på den tråden då det spårade ut å det grövsta med +60 kommentarer där folk ville hudflänga honom för ocker...
Haha, jag märkte det. Var ju en besvikelse att det inte gick att läsa, trodde jag hade några roliga minuter framför mig
Får nog hålla utkik på deras instagram vart den lilla bilen stannar
Dark Side of the Moon ser inte heller dum utTänk om detta bara kunde bli verklighet! Den orangea ser ju otrolig ut
What If: The Omega × Swatch MoonSwatch Speedy Tuesday Editions
✓ We had some Photoshop fun and created two MoonSwatch Speedy Tuesday versions ✓ Based on the 2017 and 2018 Omega models ✓ Check them out! ✓www.fratellowatches.com
Grym!Dark Side of the Moon ser inte heller dum ut
Om man nu får drömma lite..Tänk om detta bara kunde bli verklighet! Den orangea ser ju otrolig ut
What If: The Omega × Swatch MoonSwatch Speedy Tuesday Editions
✓ We had some Photoshop fun and created two MoonSwatch Speedy Tuesday versions ✓ Based on the 2017 and 2018 Omega models ✓ Check them out! ✓www.fratellowatches.com
Vilka spots hade vi senast? Birger Jarlsgatan vad mer?
SaturnusVilken köpte ni/vill ha?
Grattis! Bilder!Stod vid NK:s entré mot Regeringsgatan för en halvtimme sedan. Nöp den sista Mercury…