Tack @davestoni
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så inget Göteborg?Jag frågade om Göteborg....tyvärr.
Efter Kommendörsgatan så sa han även att det inte blir så mycket mer i Stockholm. Det dom hade i bilen (Venus, Sun och Uranus) var det dom skulle sälja
ExaktSå inget Göteborg?
Tråkigt, stort tack för att du frågade dock
AaaaDe hade bara med sig 2-3 st mercury/moon så hittar man inte bilen själv blir det tufft med tilldelning.
om de skulle fylla på och köra ut igen skulle det vara färre klockor verkade det som.
Låter som Stockholm är avslutet på denna turnén då i principSista Uranus gick framför en. Så det var bara Venus och sin kvar. Passade med andra ord.
Det jag hörde var att dom endast har bilen till 14.00. Sen ska den vidare och dom får inte sälja Moonswatch på annat vis än från bilen.
Så jag tolkar det med.Låter som Stockholm är avslutet på denna turnén då i princip
Detta. Matchar ännu bättre med Saturnus men finns flera här som kör denna kombon och är väldigt nöjda. La själv en beställning igår.Kompisen köpte en Jupiter i Toronto till mig Har inte sett så många band med den och den har ju inte samma givna färgkombinationer som vissa va de andra. Nån som har ett bra förslag på nytt band till Jupiter?
Den fastnade jag med för. Gillar också mocka varianten. Känns som gummit sitter rätt bra på handleden.Detta. Matchar ännu bättre med Saturnus men finns flera här som kör denna kombon och är väldigt nöjda. La själv en beställning igår.
Gummi Curved - Brun - Watchwear.se
Klockband i gummi. Mjukt och följsamt. Bandet har ”curved ends” (böjda ändar) för att sluta tätt mot boetten. 20mm passar bl.a MoonSwatch, Omega Seamaster, Omega Planet Ocean (42mm), Omega Speedmaster Professional, Rolex Submariner, Rolex GMT-Master II, Sinn 556 med flera. Bredd: 20mm / 21mm /...watchwear.se
Instämmer, tack för info! Tur att tjejen och hennes kompis var i närheten och kunde köpa!Kommendörsgatan 2
Såg en annons på blocket som sålde gummiband till Moonswatches för 350 kr styck. Där fanns en ton i ton. Men jag tyckte inte det blev snyggt eftersom bandet var så pass ljust, men smaken är väl som baken Sök på "Omega x swatch klockarmband" så bör du hitta.Instämmer, tack för info! Tur att tjejen och hennes kompis var i närheten och kunde köpa!
På tal om gummiband, vill köpa till Earth och Jupiter..
1) Tänker mörkblå till Earth. Är det någon skillnad på Wristbuddys och Watchwears band, och mer specifikt någon skillnad i den blå nyansen? Gissar att det är bulk från samma tillverkare, och därmed exakt samma band, men nån som har bättre koll?
2) Efter att ha spanat så känns brunt eller svart passande till Jupiter. Har ni sett något gummiband som går mer ton i ton med klockan, kanske beige/taupe? Gärna curved.
Your welcomeDen fastnade jag med för. Gillar också mocka varianten. Känns som gummit sitter rätt bra på handleden.
1. Det ska vara samma band enligt ganska säkra källor om jag inte missminner mig helt.Instämmer, tack för info! Tur att tjejen och hennes kompis var i närheten och kunde köpa!
På tal om gummiband, vill köpa till Earth och Jupiter..
1) Tänker mörkblå till Earth. Är det någon skillnad på Wristbuddys och Watchwears band, och mer specifikt någon skillnad i den blå nyansen? Gissar att det är bulk från samma tillverkare, och därmed exakt samma band, men nån som har bättre koll?
2) Efter att ha spanat så känns brunt eller svart passande till Jupiter. Har ni sett något gummiband som går mer ton i ton med klockan, kanske beige/taupe? Gärna curved.
"Brunt blir beige" Kul. Smaken är som baken. Jag tycker själv den blir stilren och går att använda betydligt enklare. Ska man gå crazy tycker jag att orange är betydligt bättre val då det matchar visare. Svart blir ett slags mellanting som inte landar kalas, tycker jag. Poängterar mina två sista ord i förra meningen1. Det ska vara samma band enligt ganska säkra källor om jag inte missminner mig helt.
2. Mörkblått passar bra till Earth men brunt blir så beige till Jupiter som är färglös som den är. Jag hade gått på svart till den. Men alla Moonswatch ser bra ut på bild på gummi men blir rätt tråkiga live. Originalbanden är helt klart att föredra.
Snyggt! Mars är en av mina personliga favoriterSå har man äntligen fått tag i en Moonswatch. Tack lillebror som åkte till Hamburg för några veckor sedan. Blir nog att leta något roligt NATO till den.