Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt coolt med gult band påGlad påsk på er rymdfarare
Hade jag varit Swatch hade jag inte sålt de online. Problemet var att få besökte butikerna och man tvingades stänga, nu flockar folk.Känslan på alla inlägg det senaste är att tillgången ökar eller efterfrågan minskar. Snart kanske man äntligen kan få de online.
Hej,Vilken butik i Paris? (på väg dit så är sugen!)
Coolt! Fick du köa många timmar?Moonshine Gold 1 of 300 to drop in Manchester
7 hours!Coolt! Fick du köa många timmar?
Tack för tipset! Chansade och gick dit mitt på dagen och alla färger fanns (inte Neptunus).Hej,
Jag var inne på tre butiker totalt. De första två gick jag förbi på eftermiddagen, och då fanns bara 1-3 modeller inne i respektive affär, Megastore och butiken vid Louvren.
Försök tre gick jag till butik i Marais ( 17 rue des francs bourgeois. Där fanns en en hel drös utom Mercury och Neptune. Neptune sa säljaren var helt slut i fabrik. Vet dock inte hur mycket sanning det ligger i det, säljarna var väldigt luriga. Eller så är det den franska nochalansen
Lycka till!
Watchwear och Wristbuddys verkar populära.Precis varit Paris över helgen, blev en Earth och efter köpet växer den mer och mer. Skulle vilja byta till ett snyggt, blått gummiband. Har ni några tips var man kan hitta?
Jag har en watchwear och är nöjd med den. Såg nyss att man som forumets medlem har 15% på allt hos Watchwear.Precis varit Paris över helgen, blev en Earth och efter köpet växer den mer och mer. Skulle vilja byta till ett snyggt, blått gummiband. Har ni några tips var man kan hitta?
Tack så mycketJag har en watchwear och är nöjd med den. Såg nyss att man som forumets medlem har 15% på allt hos Watchwear.
Precis klickar hem ett blått jag med. missade dock rabatten.Tack så mycket
Har du också en earth?Precis klickar hem ett blått jag med. missade dock rabatten.
Samma här, såg det en kvart efter att jag lagt beställningen. Får bli fler färger framöver helt enkeltPrecis klickar hem ett blått jag med. missade dock rabatten.
Historiskt, jag vill inte köpa beggat ändå. Lite av grejen att leta i butik i storstäder, tycker jagEn milstolpe i klockhistorien? Första Moonswatchen för listpris i andra hand?
Ja, precis. Postade en bild här i tråden ovanför.Har du också en earth?