• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Swatch x Omega-tråden

Glad påsk på er rymdfarare 😄🐣
385530AF-9CB5-4150-A174-8865882240D1.jpeg

Känslan på alla inlägg det senaste är att tillgången ökar eller efterfrågan minskar. Snart kanske man äntligen kan få de online.

Vilken butik i Paris? (på väg dit så är sugen!)
Hej,

Jag var inne på tre butiker totalt. De första två gick jag förbi på eftermiddagen, och då fanns bara 1-3 modeller inne i respektive affär, Megastore och butiken vid Louvren.

Försök tre gick jag till butik i Marais ( 17 rue des francs bourgeois. Där fanns en en hel drös utom Mercury och Neptune. Neptune sa säljaren var helt slut i fabrik. Vet dock inte hur mycket sanning det ligger i det, säljarna var väldigt luriga. Eller så är det den franska nochalansen ;)

Lycka till!

Just hemkommen från Bangkok och var varje dag i nån av de två seriösa butikerna ville ha Neptunus men samma story i båda butikerna ”bara sett i displayväskan, inte sålt en enda på 6 månader”

Lite lurigt för de fick in leverans 5-6 ggr i veckan när jag frågade. Bara på eftermiddagen kom det. Dagen efter fanns det aldrig nån kvar. Hittade Moon på flygplatsen hem. Fick den sista. Muppen bakom mig gnällde när de såg jag fick min och säljaren sa de var slut 😇👍
IMG_4017.jpeg

Hej,

Jag var inne på tre butiker totalt. De första två gick jag förbi på eftermiddagen, och då fanns bara 1-3 modeller inne i respektive affär, Megastore och butiken vid Louvren.

Försök tre gick jag till butik i Marais ( 17 rue des francs bourgeois. Där fanns en en hel drös utom Mercury och Neptune. Neptune sa säljaren var helt slut i fabrik. Vet dock inte hur mycket sanning det ligger i det, säljarna var väldigt luriga. Eller så är det den franska nochalansen ;)

Lycka till!
Tack för tipset! Chansade och gick dit mitt på dagen och alla färger fanns (inte Neptunus).
20230410_091433.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp