ChazzReinhold
Basic
Då håller vi tummarna för Malmö idag
Kommer bilen till Malmö också?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då håller vi tummarna för Malmö idag
Den var i Malmö förra gången, men nu verkar den ha åkt från Stockholm till Finland. Osäkert om den gör ett stopp i Malmö dock Men hoppas!Kommer bilen till Malmö också?
Svarar mig själv sisådär ett år senare. ”Didn’t get Uranus.” Blev JUPITER.Kul upplägg. Jag gillar det och hoppas förstås på att modellerna ska gå att beställa via web-shopen. För mig är de färgglada modellerna lockande, då de får mer karaktär än originalet.
Den ljusblå har ju potential att bli en riktig ”conversation piece”:
- ”What’s on your wrist?”
- “A mission to Uranus.”
Hej! Känns lite som en dum fråga men skulle önska input. Köpte en Moonswatch som jag har problem att ändra tiden på. När jag drar ut kronan till första hacket så händer ingenting när jag snurrar kronan, visarna rör sig inte. Känns inte som att det finns fler lägen för kronan. Hur ändrar ni tiden på era?
Stort tack, gick ju bra bara man tog i lite grannAndra läget som gäller. Blev också konfunderad men ja, kronan är trög och det känns som att det bara finns ett läge
I en butik som säljer swatch?Hej
Min moonswatch neptun krånglar med nollställa korrekt! Vet någon var man kan lämna in denna klocka för reparation?
Kul med en neptune, är det kanske trådens enda? Bjud gärna på en bild!Hej
Min moonswatch neptun krånglar med nollställa korrekt! Vet någon var man kan lämna in denna klocka för reparation?
Hej
Lite mer realistiskt hade de nog kunnat göra detNu rullar Swatchgroup ut nästan släpp inför sommaren! Seamaster blir Swatchmaster och kommer i 8 modeller.
Det där blev snyggt tycker jag. Vad är det för band på? Själv kör jag mörkblått. Bild kommer.
Fick hem den här idag, över förväntan ändå!
Originalbandet var sådär dock och hittar inget bra band hemma. Lite tveksam till kombon på bilden men den var minst dålig.. Tips till denna förutom gummi mottages gärna!
Det är ett canvas-band från Hadley Roma, tror jag! Beställde ett khaki-färgat och ett orange band att varva med.Det där blev snyggt tycker jag. Vad är det för band på? Själv kör jag mörkblått. Bild kommer.
@Strimlaren här på blått canvas från barton watch straps:Det där blev snyggt tycker jag. Vad är det för band på? Själv kör jag mörkblått. Bild kommer.
Det är en plastklocka. Som kostar gissningsvis 20 kronor att producera. Men det är ju inte kvalitet som är grejen härNi som haft en sån här ett tag, hur är kvaliten?
Haha bra svar! Vill ha en!Det är en plastklocka. Som kostar gissningsvis 20 kronor att producera. Men det är ju inte kvalitet som är grejen här
De är kul. Jag har gillat de jag testatHaha bra svar! Vill ha en!