• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Swatch x Omega-tråden

IMG_1678.jpeg

Så de var i Göteborg för en vecka sedan, typiskt att jag missade det. En kompis till mig vill verkligen ha en sådan här och hade varit perfekt födelsedagspresent åt honom. Han är inte speciellt intresserad av klockor (kläder eller rakvatten) så när han verkligen är intresserad av något vill jag uppmuntra det.

Så de var i Göteborg för en vecka sedan, typiskt att jag missade det. En kompis till mig vill verkligen ha en sådan här och hade varit perfekt födelsedagspresent åt honom. Han är inte speciellt intresserad av klockor (kläder eller rakvatten) så när han verkligen är intresserad av något vill jag uppmuntra det.
Bra kompis! :)

Hej
Köpte en Mission to Moon på Etsy läste denna tråd efter och blev lite osäker om den är äkta vara gav 189€ för den ny i kartong?
Någon som kan se om det ser äkta ut?

Bilagor

• IMG_2349.jpeg
    IMG_2349.jpeg
    122 KB · Visningar: 37
  • IMG_2350.jpeg
    IMG_2350.jpeg
    164.7 KB · Visningar: 33
  • IMG_2351.jpeg
    IMG_2351.jpeg
    177 KB · Visningar: 32
Någon som vet om det går att köpa mission to neptune i någon av butikerna? Någon som sett den när butikerna fått leverans ?

Är det bara Gbg och Sthlm de kör runt i eller hängt något i Skåne med?
Kanske de överväger att inte göra de (åtminstone i de sydligaste delarna av skåne) då vi nu har en swatch butik i Köpenhamn. Enbart en teori. De kanske istället åker över bron från Köpenhamn till oss i Skåne.

Senast ändrad:
När vi passerade München på vår resa tillbaka, kunde jag inte motstå att göra ett stopp i den "exklusiva" Swatch butiken, de hade alla modell förutom Neptune. Men bara en klocka per kund.
image.jpg

Hej
Köpte en Mission to Moon på Etsy läste denna tråd efter och blev lite osäker om den är äkta vara gav 189€ för den ny i kartong?
Papperna ser inte ut som mina och min är köpt i butik. Om det nu betyder något, vilket det inte måste.

• Like
Reactions: par
Hej
Tycker den ser fejk ut men det är ju svårt att vara säker när säljaren förefaller ha fotograferat klockan med hjälp av en potatis...

IMG_3138.jpeg

Efter att ha letat på både möjliga och omöjliga ställen hittade jag tillslut ett 20mm band över huvud taget. Jänkarna har lämnat all handel med band till nätet, förutom fossil som hade detta. Det var tom en tillräckligt god färgmatchning för att få leva vidare ett tag. När jag kommer hem ligger ett vitt gummi och väntar på klockan.

Tycker den ser fejk ut men det är ju svårt att vara säker när säljaren förefaller ha fotograferat klockan med hjälp av en potatis...
Vad är det som ser fejk ut? Kan inte hitta något tydligt själv, hittat några bilder på fejkade och dom har haft tydliga tecken typ loggan på bandet eller mellanrum mellan H och I i HIGH på baksidan

Vad är det som ser fejk ut? Kan inte hitta något tydligt själv, hittat några bilder på fejkade och dom har haft tydliga tecken typ loggan på bandet eller mellanrum mellan H och I i HIGH på baksidan
Ja, hävdar man fejk så får man peka på detaljer. Jag har studerat dina bilder jämfört med min egen Moon och jag hittar inget som känns fel. Fick ingen motsvarighet till det Turkiska garantikortet framför lådan utan bara det mindre övre samt kassakvitto. Misstänker att du tagit bilderna, att försöka zooma in mera för att få närbilder på detaljer som är avslöjande hade varit önskvärt.

Tillbaka
Topp