Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
#SwatchWhatIf…? Nytt inlägg på instagram.
Hashtagen får en ju att drömma om en Seamaster
Jag gillar den!!Svaret var inget colab utan en what if...
Bild (och info) stulen från:
Introducing: The New Swatch Bioceramic What If? Collection Imagines An Alternate 1980s At Under $150 (Live Pics)
The original Swatch was round, but what this watch presupposes is…what if it wasn’t?www.hodinkee.com
Bra kompis!Så de var i Göteborg för en vecka sedan, typiskt att jag missade det. En kompis till mig vill verkligen ha en sådan här och hade varit perfekt födelsedagspresent åt honom. Han är inte speciellt intresserad av klockor (kläder eller rakvatten) så när han verkligen är intresserad av något vill jag uppmuntra det.
Någon som vet om det går att köpa mission to neptune i någon av butikerna? Någon som sett den när butikerna fått leverans ?
Känns helt omöjligt att få tag på den, försökt när det varit några på blocket men alla annonser jag skrivit på verkar har varit bedrägeri / kopior.I Cannes hade dom fått 8 exemplar sen start, så den verkar sällsynt!
Googla lite hitta en bra tråd på reditHej
Köpte en Mission to Moon på Etsy läste denna tråd efter och blev lite osäker om den är äkta vara gav 189€ för den ny i kartong?
Någon som kan se om det ser äkta ut?
Kanske de överväger att inte göra de (åtminstone i de sydligaste delarna av skåne) då vi nu har en swatch butik i Köpenhamn. Enbart en teori. De kanske istället åker över bron från Köpenhamn till oss i Skåne.Är det bara Gbg och Sthlm de kör runt i eller hängt något i Skåne med?
Ja kanske, sjukt drygt isåfall haha..Kanske de överväger att inte göra de (åtminstone i de sydligaste delarna av skåne) då vi nu har en swatch butik i Köpenhamn. Enbart en teori. De Kanske istället åker över bron från Köpenhamn till oss i Skåne.
De har varit i Malmö också men det var bra många månader senÄr det bara Gbg och Sthlm de kör runt i eller hängt något i Skåne med?
Papperna ser inte ut som mina och min är köpt i butik. Om det nu betyder något, vilket det inte måste.Hej
Köpte en Mission to Moon på Etsy läste denna tråd efter och blev lite osäker om den är äkta vara gav 189€ för den ny i kartong?
Tycker den ser fejk ut men det är ju svårt att vara säker när säljaren förefaller ha fotograferat klockan med hjälp av en potatis...Hej
Fin matchning men gör tyvärr att den bärs större. Inget för min tanthandled mao.
Satte på ett corduraband, blev cirka 100 gånger bättre. Matchar min mc bra.
Vilket var ett av mina mål.… men gör tyvärr att den bärs större. …
Läckert
Satte på ett corduraband, blev cirka 100 gånger bättre. Matchar min mc bra.
Vad är det som ser fejk ut? Kan inte hitta något tydligt själv, hittat några bilder på fejkade och dom har haft tydliga tecken typ loggan på bandet eller mellanrum mellan H och I i HIGH på baksidanTycker den ser fejk ut men det är ju svårt att vara säker när säljaren förefaller ha fotograferat klockan med hjälp av en potatis...
Ja, hävdar man fejk så får man peka på detaljer. Jag har studerat dina bilder jämfört med min egen Moon och jag hittar inget som känns fel. Fick ingen motsvarighet till det Turkiska garantikortet framför lådan utan bara det mindre övre samt kassakvitto. Misstänker att du tagit bilderna, att försöka zooma in mera för att få närbilder på detaljer som är avslöjande hade varit önskvärt.Vad är det som ser fejk ut? Kan inte hitta något tydligt själv, hittat några bilder på fejkade och dom har haft tydliga tecken typ loggan på bandet eller mellanrum mellan H och I i HIGH på baksidan
#bringbackskrattemojinI morgon är det dags igen