• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Swatch x Omega-tråden

Utanför Nk nu.
A67C7919-5CA4-4439-BEFC-3FB3014D0C0A.jpeg

De hade alla utom såklart Mercury och Moon. De skulle övernatta här så hugade spekulanter kan säkert haffa dem vid Rubinen

De hade haft den, dock väldigt få
Då skarvar de nog lite med sanningen (antingen när de pratade med mig eller med dig) för när jag frågade efter Neptune i Båstad igår så sades det att ”den har vi inte och har aldrig haft någon…”
Känns som att Swatch Group är helt inne på att hålla liv i hypen så länge det bara går - och det verkar ju funka fint än så länge!

#SwatchWhatIf…? Nytt inlägg på instagram.

Hashtagen får en ju att drömma om en Seamaster :)
IMG_6049.jpeg
Behöver ju inte vara en Omega. Swatch Group har ju även Rado, Longines etc i sin portfölj. Låter ju iofs märkligt med en Swatch x Longines… 🥶🤔 Omega är väl ändå mest troligt men vad syftar kvadraten och grafiken på? Är det bara en ny moonswatchkollektion? Min initiala tanke var nåt annat.

Jäkligt snygga och ett kul samarbete! Gillar den gråa 🤩

Vad tycker ni som har en om handledskänslan? Är den för lätt pga plasten eller hsr de lyckats bra?

Tillbaka
Topp