Har missat bilen i GBG. Inköpt i Lissabon.Snyggt fångat! Är bilen i GBG? Jag gjorde ett halvdant försök att hitta den men gav upp. Vart stod den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har missat bilen i GBG. Inköpt i Lissabon.Snyggt fångat! Är bilen i GBG? Jag gjorde ett halvdant försök att hitta den men gav upp. Vart stod den?
Ah. Den ryktas vara på väg till GBG idag nämligen!Har missat bilen i GBG. Inköpt i Lissabon.
När man väl tagit sig in till city lär väl bilen vara borta…Utanför Nk nu.
Neptune?!De hade alla utom såklart Mercury och Moon. De skulle övernatta här så hugade spekulanter kan säkert haffa dem vid Rubinen
Nej förlåt, inte den heller….Neptune?!
Du väckte hopp i migNej förlåt, inte den heller….
De hade haft den, dock väldigt fåDu väckte hopp i mig
Då skarvar de nog lite med sanningen (antingen när de pratade med mig eller med dig) för när jag frågade efter Neptune i Båstad igår så sades det att ”den har vi inte och har aldrig haft någon…”De hade haft den, dock väldigt få
Ibland lägger de upp datum på Instagram. Men oftast ingen förhandsinformation alls.Vart lägger dem upp besöksdatumen för respektive stad?
Yes, 20!
Ett nato så kanske den är kul några dagar. Är det 20mm bandbredd?
Rekommenderar att använda orginal bandstiften till andra band. På något sätt verkar de sitta bättre än andra just på MoonSwatch.
Ett nato så kanske den är kul några dagar. Är det 20mm bandbredd?
Behöver ju inte vara en Omega. Swatch Group har ju även Rado, Longines etc i sin portfölj. Låter ju iofs märkligt med en Swatch x Longines… Omega är väl ändå mest troligt men vad syftar kvadraten och grafiken på? Är det bara en ny moonswatchkollektion? Min initiala tanke var nåt annat.#SwatchWhatIf…? Nytt inlägg på instagram.
Hashtagen får en ju att drömma om en Seamaster
Jag skulle gissa på ett swatch släpp alltså ingen collab.#SwatchWhatIf…? Nytt inlägg på instagram.
Hashtagen får en ju att drömma om en Seamaster