• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Swatch x Omega-tråden

Någon som varit i London nyligen och har en uppfattning om tillgänglighet? Verkar finnas tre butiker som säljer klockorna, vilken är det störst chans att hitta ett bra urval?

Läste nån post upp att det fortfarande var morgonköer i NY, är det det man ska vänta sig?

Att annonsen plockas ner och att det var skumt, han kan inte så mycket om klockor. Klockan är köpt via nätet.

Finns väl lite olika möjliga scenarion, tänker jag.
För nån vecka sen dök det upp en våg av annonser i flödet från handlare som sålde fake MoonSwatch, kan tänka mig en och annan rookie här har trillat dit och (ovetandes) kommer försöka sälja vidare här

Hade nästan glömt bort hur kul dessa är, helt perfekta sommarklockor! Fantastiskt att se att priserna kommit ner också nu när tillgängligheten ökat så att alla som vill kan skaffa en (eller flera) :D

PXL_20230717_163511376.jpg

Köpenhamn nu; Soprent på moonswatches och kö utanför inför dagens leverans. Oklart NÄR och VAD som kommer. Men folk köar ändå. Inte jättemånga men ändå 10-15 pers som tålmodigt står snällt utanför. Hypen håller i sig tydligen.

Senast ändrad:
Har för mig att detta tagits upp i tråden tidigare men hittar inte vart. Vissa moonswatches kommer med kortare band. Någon i gruppen nämnde att de var möjligt att beställa längre från Swatch, hur?

Har för mig att detta tagits upp i tråden tidigare men hittar inte vart. Vissa moonswatches kommer med kortare band. Någon i gruppen nämnde att de var möjligt att beställa längre från Swatch, hur?

Ja, jag tror att alla klockor levereras med samma längd med en längre variant går att beställa. Du mailar till swatch via formuläret på hemsidan. Sverigekontoret lägger sedan en beställning, tog några veckor för mig. Bandet kan sedan skickas hem till dig efter betalning alternativt hämtas på deras kontor om du har vägarna förbi Sthlm (då kan även betalas på plats).

Ja, jag tror att alla klockor levereras med samma längd med en längre variant går att beställa. Du mailar till swatch via formuläret på hemsidan. Sverigekontoret lägger sedan en beställning, tog några veckor för mig. Bandet kan sedan skickas hem till dig efter betalning alternativt hämtas på deras kontor om du har vägarna förbi Sthlm (då kan även betalas på plats).
Hur mycket kostar ett band?

Venus levereras med ett kortare band, alla de andra kommer med samma längd.

Tillbaka
Topp