Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Villhöver!IBland kan man glädjas åt att snön faller någon annanstans. Blev för svårt att avstå denna gång
![]()
Snyggt. Skapar villhöver känslor.![]()
Sommarblå bandet är på, trots -5 grader utomhus!
Ja just denna kombon blev jag faktiskt rätt såld på själv, vet inte hur många band jag testat. Det mesta blir ”för platt” då klockan i sig är mörk. Glaciärblå it is!Snyggt. Skapar villhöver känslor.
Du kan kalla bandet glaciärblå på vintern.![]()
Jag har bara haft min sedan -24, och använder min mest som en kul och färgglad sommarklocka typ. Med det sagt tycker jag den håller bra kvalitet sett till priset. Sen ska man ju komma ihåg att det är en Swatch i plast, för ett inte jättehögt pris.Ni som nu har haft en Swatch x Omega i några ( 3 ) år.....vad skulle ni säga om hållbarheten? Har varit riktigt intresserad av en länge nu, men det blir aldrig något av det eftersom jag är tveksam hur länge dom håller.
Haft en sen lanseringen typ. Håller bra, dock kört mest på andra band så kan inte kommentera bandet. Batteriet räckte dock ca 2,5-3 årNi som nu har haft en Swatch x Omega i några ( 3 ) år.....vad skulle ni säga om hållbarheten? Har varit riktigt intresserad av en länge nu, men det blir aldrig något av det eftersom jag är tveksam hur länge dom håller.
Det blev en Blue Angels Citizen iställetHaft en sen lanseringen typ. Håller bra, dock kört mest på andra band så kan inte kommentera bandet. Batteriet räckte dock ca 2,5-3 år![]()
Fruktansvärt värdelöstÄr originalbandet helt jäkla värdelöst och oskönt?
Tack för svar. Blir att köpa ett extra band då, de där lite nyare från Swatch. Någon som vet om de finns till salu i butiken i Stockholm eller måste man beställa? Jag når inte fram dit på telefon och de är lite kryptiska på mail.Fruktansvärt värdelöst
Men man ser folk lite här och var som kör originalband så såklart går det att använda. Jag har pinat mig genom två dagars användning, max
Har du provat vända bandet och byta plats vid bandhornen? Tycker det blev bra när man gjort så, vet att fler kört på samma sätt och varit nöjdaFruktansvärt värdelöst
Men man ser folk lite här och var som kör originalband så såklart går det att använda. Jag har pinat mig genom två dagars användning, max
det har jag faktiskt gjort, men jag tycker det framförallt är för plastigt och även väldigt hårt i kanterna. Nästan så det skaverHar du provat vända bandet och byta plats vid bandhornen? Tycker det blev bra när man gjort så, vet att fler kört på samma sätt och varit nöjda
Bättre definitivt men jag tycker ändå det är rätt kasst, känns som stor risk för att dra sönder det om man är oförsiktigHar du provat vända bandet och byta plats vid bandhornen? Tycker det blev bra när man gjort så, vet att fler kört på samma sätt och varit nöjda
Dra sönder som i att dra loss kardborren?Bättre definitivt men jag tycker ändå det är rätt kasst, känns som stor risk för att dra sönder det om man är oförsiktig
Njä, mer plastbygeln på bandetDra sönder som i att dra loss kardborren?
Tur det inte är Ed som är på bandetNjä, mer plastbygeln på bandet
Tickar Moonswatch högt förresten? Min senaste Swatch lät väldigt högt.
Hittade ett snyggt band på Amazon som jag tror skulle passa bra på Neptune.