Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha ja. Verkar dock bara vara Schweiziska colabs som gäller än så länge… men det hade varit grymt.Men vilken sjuk miss av AP att inte samarbeta med Casio/G-shock och göra en äkta CasiOak
Är det bara jag som är helt likgiltig inför detta? En plastbit med AP-logga på liksom.Det här måste nog vara den bästa AI-versionen av klockan hittils. Tror verkligenheten kommer inte skilja sig så mycket.
![]()
Jag håller med dig helt.Är det bara jag som är helt likgiltig inför detta? En plastbit med AP-logga på liksom.
Jag tyckte moonswatchen kändes spännande tills jag höll en i händerna. Då tvärdog intresset.
Håller med. Tycker inte moonwatchen är speciellt kul heller. Swatch blancpain ser roligare ut men håller mig ifrån den medÄr det bara jag som är helt likgiltig inför detta? En plastbit med AP-logga på liksom.
Jag tyckte moonswatchen kändes spännande tills jag höll en i händerna. Då tvärdog intresset.
Blir väl ett sistem51. Kan inte tänka mig annat.Däremot är jag lite nyfiken på vad det blir för urverk. Av bilderna från deras hemsida att döma får man ju känslan av något mekaniskt, vilket vore kul. Vad tror ni?
+1 på den. Men jag kan inte se mig själva bära en grisrosa klocka runt halsen heller. Eller på väskan (Labubu-style), eller nyckelringen eller något annat...Tror att man är ganska snett på det om man förväntar sig att de släpper ett armbandsur.
Tror den såg manuell ut.Blir väl ett sistem51. Kan inte tänka mig annat.
Plastig känsla på ett plastur bör inte vara så förvånande. Samma känsla som när man blandar in lite kol i plasten. Gillar det. Hög komfort.Jag håller med dig helt.
Jag har problem med den plastiga känslan på moonswatchen som troligen kommer finnas även på AP-samarbetet.
Inte helt orimligt antagande. men antagligen utan fula pluppen vid kl 12. på släppta bilder ser det ut som "halsbandsfästet" är en modul som snäpps fast på baksidan. då kommer den se ut som en helt vanlig klocka på rem. sedan tror jag inte på genomskinligt eftersom det är gjord i swatch biokeramik material.Det här måste nog vara den bästa AI-versionen av klockan hittils. Tror verkligenheten kommer inte skilja sig så mycket.
![]()
Låter mer fancy och dyrare än plasticJag fattar inte riktig grejen med dessa "bioceramic" (i princip plast) Swatch-klockor, aldrig varit det minsta intresserad, inte ens av moonswatch. Finns så mycket andra fina klockor i samma prisklass som inte känns som en leksak med begränsad livslängd (bara min åsikt).
Blir väl ett sistem51. Kan inte tänka mig annat.
Yes, manuell bekräftad.Tror den såg manuell ut.
Plastig känsla på ett plastur bör inte vara så förvånande. Samma känsla som när man blandar in lite kol i plasten. Gillar det. Hög komfort.
Ja, swatch själva släppte ju videon så…Videon känns väldigt legit och Källan är relativ pålitlig när det kommer till sneakers. Men nu snackar vi klockor
Vi får väl se!
Jo men drops by leo gjorde det för 1 timme sen swatch 20 min. Visst videon dök ju upp någon min efter mitt inläggJa, swatch själva släppte ju videon så…